דף הבית » איך קוראים » מי הוא אבא של יפתח גלעדי?

מי הוא אבא של יפתח גלעדי?

מי הוא אבא של יפתח גלעדי?

מי זה יפתח גלעדי?

יפתח גלעדי הוא איש צבא ופוליטי ישראלי. הוא בנו של יצחק גלעדי, דמות בולטת בזירה הצבאית והפוליטית הישראלית. יפתח גלעדי הוא חבר כנסת לשעבר, הפרלמנט הישראלי, וכיהן כשר בממשלתו של ראש הממשלה יצחק רבין. הוא גם מפקד חיל האוויר הישראלי לשעבר ולשעבר רמטכ"ל של צבא ההגנה לישראל.

יצחק גלעדי: דמות בולטת בזירה הצבאית והפוליטית הישראלית

Yitzhak Giladi was born in Jerusalem in 1925. He was a member of the Haganah, the pre-state Jewish defense organization in Palestine, and served in the Israeli Defense Forces during the 1948 Arab-Israeli War. לאחר המלחמה הפך לדמות בולטת בזירה הצבאית והפוליטית הישראלית. הוא היה חבר כנסת בשנים 1965 עד 1977, וכיהן כשר בממשלתו של ראש הממשלה יצחק רבין. כמו כן היה מפקד חיל האוויר הישראלי ורמטכ"ל צבא ההגנה לישראל.

חייו המוקדמים של יצחק גלעדי

יצחק גלעדי נולד בירושלים בשנת 1925. הוא היה בן למשפחה יהודית בולטת והתחנך באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא הצטרף ל"הגנה" ב-1945 ושירת בצבא ההגנה לישראל במהלך מלחמת ערב-ישראל ב-1948. לאחר המלחמה הפך לדמות בולטת בזירה הצבאית והפוליטית הישראלית.

הקריירה הפוליטית של יצחק גלעדי

יצחק גלעדי היה חבר כנסת בשנים 1965 עד 1977. כיהן כשר בממשלתו של ראש הממשלה יצחק רבין. כמו כן היה מפקד חיל האוויר הישראלי ורמטכ"ל צבא ההגנה לישראל. הוא היה תומך חזק לשלום וביטחון במזרח התיכון והיה דמות מפתח במשא ומתן שהוביל להסכמי קמפ דייוויד ב-1978.

מורשת יצחק גלעדי

יצחק גלעדי היה דמות בולטת בזירה הצבאית והפוליטית הישראלית. הוא היה תומך חזק לשלום וביטחון במזרח התיכון והיה דמות מפתח במשא ומתן שהוביל להסכמי קמפ דיוויד ב-1978. הוא גם היה מורה דרך לבנו, יפתח גלעדי, שהלך בדרכו והפך דמות בולטת בזירה הצבאית והפוליטית הישראלית. יצחק גלעדי הלך לעולמו בשנת 2014 בגיל 89.

סיכום

יצחק גלעדי היה דמות בולטת בזירה הצבאית והפוליטית הישראלית. הוא היה תומך חזק לשלום וביטחון במזרח התיכון והיה דמות מפתח במשא ומתן שהוביל להסכמי קמפ דיוויד ב-1978. הוא גם היה מורה דרך לבנו, יפתח גלעדי, שהלך בדרכו והפך דמות בולטת בזירה הצבאית והפוליטית הישראלית. מורשתו של יצחק גלעדי חיה בבנו, יפתח גלעדי, הממשיך לשרת את העם הישראלי בזירה הצבאית והפוליטית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן