דף הבית » איך קוראים » מה שמו של רופא שמטפל בטחורים?

מה שמו של רופא שמטפל בטחורים?

מה שמו של רופא שמטפל בטחורים?

מהו טחור?

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת התחתונה ובפי הטבעת. הם יכולים להיגרם על ידי מאמץ במהלך יציאות, הריון, הזדקנות, עצירות כרונית או שלשולים וקיום יחסי מין אנאליים. טחורים יכולים להיות פנימיים או חיצוניים. טחורים פנימיים מתפתחים בתוך פי הטבעת והם בדרך כלל נטולי כאב ואינם נראים לעין. טחורים חיצוניים מתפתחים מחוץ לפי הטבעת וניתן לראות ולהרגיש. הם יכולים להיות מגרדים, כואבים, ולפעמים יכולים לדמם.

נושאים קשורים:

 

מהו רופא המטפל בטחורים?

רופא המתמחה בטיפול בטחורים ידוע בתור פרוקטולוג. פרוקטולוגים הם רופאים המתמחים במחלות של פי הטבעת ופי הטבעת. יש להם הכשרה מקיפה באבחון וטיפול בטחורים ומחלות אחרות של פי הטבעת ופי הטבעת. פרוקטולוגים יכולים לספק מגוון טיפולים לטחורים, כולל תרופות, שינויים באורח החיים ובמקרים מסוימים, ניתוח.

רופאים ראשוניים

הרופא הראשי שלך הוא בדרך כלל הרופא הראשון שתפנה לטיפול בטחורים. רופאים ראשוניים הם רופאים המתמחים במניעה, אבחון וטיפול במגוון רחב של מצבים רפואיים. הם יכולים לספק מגוון של טיפולים לטחורים, כולל תרופות, שינויים באורח החיים, ובמקרים מסוימים, הפניה לפרוקטולוג.

גסטרואנטרולוגים

גסטרואנטרולוגים הם רופאים המתמחים במחלות של מערכת העיכול, לרבות פי הטבעת ופי הטבעת. הם יכולים לספק מגוון של טיפולים לטחורים, כולל תרופות, שינויים באורח החיים, ובמקרים מסוימים, הפניה לפרוקטולוג.

מנתחי מעי גס ופי הטבעת

מנתחי המעי הגס ופי הטבעת הם רופאים המתמחים במחלות המעי הגס, פי הטבעת ופי הטבעת. הם יכולים לספק מגוון של טיפולים לטחורים, כולל תרופות, שינויים באורח החיים, ובמקרים מסוימים, ניתוח.

מומחים אחרים

ישנם אנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות שיכולים לספק טיפול בטחורים. אלה כוללים אחיות, עוזרי רופא ורופאים נטורופתיים. אנשי מקצוע אלה בתחום הבריאות יכולים לספק מגוון של טיפולים לטחורים, כולל תרופות, שינויים באורח החיים, ובמקרים מסוימים, הפניה למומחה. לא משנה באיזה סוג רופא תבחר לטפל בטחורים שלך, חשוב לוודא שהם מנוסים ובקיאים באבחון וטיפול בטחורים. חשוב גם לוודא שאתה מרגיש בנוח לדבר איתם על מצבך ושאתה סומך על העצות שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן