דף הבית » איך קוראים » מה שמו של רופא שמטפל בטחורים?

מה שמו של רופא שמטפל בטחורים?

מה שמו של רופא שמטפל בטחורים?

מהו טחור?

טחור הוא וריד נפוח בפי הטבעת או בפי הטבעת. טחורים יכולים להיגרם על ידי מאמץ במהלך יציאות, הריון, הזדקנות ועצירות כרונית או שלשולים. תסמינים של טחורים כוללים גירוד, כאב ודימום רקטלי. במקרים מסוימים, טחור עלול לצנוח, או לבלוט, דרך פי הטבעת.

מהו פרוקטולוג?

פרוקטולוג הוא רופא המתמחה במחלות ומצבים של פי הטבעת ופי הטבעת. פרוקטולוגים מאומנים לאבחן ולטפל בטחורים, סדקים אנאליים, צניחת פי הטבעת ומצבים אחרים של פי הטבעת ופי הטבעת. פרוקטולוגים עשויים גם לבצע קולונוסקופיה ובדיקות אבחון אחרות כדי לקבוע את הגורם לדימום רקטלי.

מהו מנתח המעי הגס?

מנתח מעי גס הוא רופא המתמחה בטיפולים כירורגיים למחלות ומצבים של המעי הגס, פי הטבעת ופי הטבעת. מנתחי המעי הגס מאומנים לאבחן ולטפל בטחורים, סדקים אנאליים, צניחת פי הטבעת ומצבים אחרים של פי הטבעת ופי הטבעת. מנתחי המעי הגס עשויים גם לבצע קולונוסקופיה ובדיקות אבחון אחרות כדי לקבוע את הגורם לדימום רקטלי.

מהו גסטרואנטרולוג?

גסטרואנטרולוג הוא רופא המתמחה במחלות ומצבים של מערכת העיכול. גסטרואנטרולוגים הוכשרו לאבחן ולטפל במצבים כגון תסמונת המעי הרגיז, מחלת קרוהן, קוליטיס כיבית והפרעות עיכול אחרות. גסטרואנטרולוגים עשויים גם לאבחן ולטפל בטחורים, סדקים אנאליים, צניחת פי הטבעת ומצבים אחרים של פי הטבעת ופי הטבעת.

מהו רופא כללי?

רופא כללי הוא רופא המעניק שירותי טיפול ראשוני למטופלים. רופאים כלליים מאומנים לאבחן ולטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים, כולל טחורים, סדקים אנאליים, צניחת פי הטבעת ומצבים אחרים של פי הטבעת ופי הטבעת. רופאים כלליים עשויים גם להפנות מטופלים למומחים להמשך טיפול.

מתי עלי לראות רופא לטחורים?

אם אתה חווה תסמינים של טחורים, כגון גירוד, כאב או דימום פי הטבעת, חשוב לפנות לרופא לצורך אבחון וטיפול. בהתאם לחומרת הסימפטומים שלך, הרופא שלך עשוי להפנות אותך לפרוקטולוג, מנתח מעי גס או גסטרואנטרולוג להמשך הערכה וטיפול. לסיכום, אם אתה חווה תסמינים של טחורים, חשוב לפנות לרופא לאבחון וטיפול . בהתאם לחומרת הסימפטומים שלך, הרופא שלך עשוי להפנות אותך לפרוקטולוג, מנתח מעי גס או גסטרואנטרולוג להמשך הערכה וטיפול. אפשרויות הטיפול בטחורים עשויות לכלול שינויים באורח החיים, תרופות או ניתוח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן