דף הבית » איך קוראים » מה שמו של רופא לאלרגיה?

מה שמו של רופא לאלרגיה?

מה שמו של רופא לאלרגיה?

מהו רופא אלרגיה?

רופא לאלרגיה הוא איש מקצוע רפואי המתמחה באבחון וטיפול באלרגיות. רופאי אלרגיה ידועים גם בתור אלרגיסטים או אימונולוגים. אלרגיסטים מאומנים באבחון וטיפול במחלות אלרגיות, כולל אסטמה, קדחת השחת, אלרגיות למזון ואלרגיות בעור. הם גם מתמחים באבחון וטיפול במחלות אוטואימוניות, כגון זאבת ודלקת מפרקים שגרונית.

נושאים קשורים:

 

מה עושה רופא לאלרגיה?

רופא אלרגיה אחראי על אבחון וטיפול באלרגיות. אלרגיסטים משתמשים במגוון בדיקות כדי לאבחן אלרגיות, כגון בדיקות עור, בדיקות דם ודיאטות אלימינציה. לאחר שאובחנה אלרגיה, הרופא יעבוד עם המטופל על מנת לפתח תוכנית טיפול שעשויה לכלול תרופות, שינויים באורח החיים או אימונותרפיה.

מתי עלי לפנות לרופא אלרגיה?

אם יש לך תסמינים של אלרגיה, כגון התעטשות, גירוד או כוורות, עליך לפנות לרופא אלרגיה. אלרגיסטים יכולים לעזור לך לזהות את הגורם לתסמינים שלך ולפתח תוכנית טיפול כדי לנהל אותם. רופאי אלרגיה יכולים גם לעזור לך לזהות טריגרים שעשויים לגרום לתסמינים שלך ולעזור לך להימנע מהם.

איך אני מוצא רופא לאלרגיה?

הדרך הטובה ביותר למצוא רופא לאלרגיה היא לבקש הפניה מהרופא הראשי שלך. אתה יכול גם לחפש אלרגיסטים באזור שלך באמצעות ספריות מקוונות, כגון המכללה האמריקאית לאלרגיה, אסטמה ואימונולוגיה (ACAAI). אתה יכול גם לחפש רופאים לאלרגיה ב- YouTube.com .

למה אני צריך לצפות בפגישה שלי?

כאשר אתה מבקר אצל רופא אלרגיה, הוא ישאל אותך שאלות לגבי ההיסטוריה הרפואית שלך והתסמינים. הם עשויים גם לבצע בדיקות, כגון בדיקות עור או בדיקות דם, כדי לאבחן את האלרגיות שלך. לאחר האבחון שלך, הרופא יעבוד איתך כדי לפתח תוכנית טיפול, שעשויה לכלול תרופות, שינויים באורח החיים או אימונותרפיה.

רופא לאלרגיה הוא איש מקצוע רפואי המתמחה באבחון וטיפול באלרגיות. אלרגיסטים משתמשים במגוון בדיקות כדי לאבחן אלרגיות ולפתח תוכניות טיפול לניהולן. אם יש לך תסמינים של אלרגיה, עליך לפנות לרופא אלרגיה. אתה יכול למצוא רופא אלרגיה על ידי בקשת הפניה מהרופא הראשי שלך או חיפוש אלרגיסטים באזור שלך באמצעות ספריות מקוונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן