דף הבית » איך קוראים » מה שמו של גיבור העל שמככב ב"האביר האפל"?

מה שמו של גיבור העל שמככב ב"האביר האפל"?

מה שמו של גיבור העל שמככב ב"האביר האפל"?

מיהו גיבור העל ב"האביר האפל"?

האביר האפל הוא סרט גיבורי על שיצא לאקרנים בשנת 2008, בהשתתפות דמות DC Comics באטמן. הסרט בוים על ידי כריסטופר נולאן ובכיכובו של כריסטיאן בייל כדמות הכותרת. הסרט זכה להצלחה ביקורתית ומסחרית, הכניס למעלה ממיליארד דולר ברחבי העולם וזכה בשני פרסי אוסקר.

מקורו של באטמן

באטמן הוא גיבור על בדיוני שנוצר על ידי בוב קיין וביל פינגר. הוא הופיע לראשונה ב-Detective Comics #27 בשנת 1939. באטמן הוא ערני הנלחם בפשע בעיר גות'אם, עיר בדיונית המבוססת על העיר ניו יורק. הוא ידוע בשימוש שלו בגאדג'טים, כישורי אומנויות לחימה ויכולות בילוש.

טרילוגיית האביר האפל

האביר האפל הוא הפרק השני בטרילוגיית סרטי באטמן של כריסטופר נולאן. הטרילוגיה מורכבת מבאטמן מתחיל (2005), האביר האפל (2008), והאביר האפל עולה (2012). הטרילוגיה עוקבת אחר מסעו של ברוס וויין מפלייבוי מיליארדר ללוחם פשע ערני.

הצלחתו של האביר האפל

האביר האפל זכה להצלחה ביקורתית ומסחרית. זה היה הסרט השני עם הרווחים הגבוהים ביותר של 2008, והרוויח יותר ממיליארד דולר ברחבי העולם. הסרט היה מועמד לשמונה פרסי אוסקר וזכה בשניים, לעריכת הסאונד הטובה ביותר ושחקן המשנה הטוב ביותר (הית לדג'ר).

מורשתו של האביר האפל

האביר האפל הפך לתופעה תרבותית. הוא נחשב כאחד מסרטי גיבורי העל הגדולים בכל הזמנים והוליד מספר רב של משחקי וידאו, צעצועים וסחורה אחרת. הסרט גם יוחס כהשראה לדור חדש של סרטי גיבורי על.

סיכום

האביר האפל הוא סרט גיבורי על שיצא לאקרנים בשנת 2008, בהשתתפות דמות DC Comics באטמן. הסרט בוים על ידי כריסטופר נולאן ובכיכובו של כריסטיאן בייל כדמות הכותרת. הסרט זכה להצלחה ביקורתית ומסחרית, הכניס למעלה ממיליארד דולר ברחבי העולם וזכה בשני פרסי אוסקר. באטמן הוא ערני הנלחם בפשע בעיר גות'הם, עיר בדיונית המבוססת על העיר ניו יורק. האביר האפל הוא הפרק השני בטרילוגיית סרטי באטמן של כריסטופר נולאן והפך לתופעה תרבותית, הנחשבת כאחד מסרטי גיבורי העל הגדולים בכל הזמנים. למד עוד על גיבור העל שמככב בסרט זה על ידי ביקור ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן