דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לסרט "אגרוף האגדה" בעברית?

איך קוראים לסרט "אגרוף האגדה" בעברית?

איך קוראים לסרט "אגרוף האגדה" בעברית?

מהו הסרט "אגרוף האגדה"?

Fist of Legend הוא סרט אומנויות לחימה קלאסי משנות ה-90. מככב בו ג'ט לי בתור צ'ן ג'ן, אמן לחימה סיני שחוזר לשנגחאי כדי לנקום את מותו של המורה שלו. הסרט מבוסס על הסרט "אגרוף הזעם" של ברוס לי משנת 1972, והוא נחשב לאחד מסרטי אומנויות הלחימה הטובים בכל הזמנים.

הסיפור של אגרוף האגדה

הסיפור של אגרוף האגדה עוקב אחר צ'ן ג'ן כשהוא חוזר לשנגחאי כדי לנקום את מותו של מורו, הואו יואנג'יה. הוא מגלה שהמורה שלו הורעל על ידי קבוצה של אמני לחימה יפנים, ויוצא לנקום. בדרך הוא פוגש אישה יפה, ולומד את האמת על מותו של המורה שלו. בסופו של דבר הוא מביס את אמני הלחימה היפניים בסצנת קרבות שיא.

צוות האגרוף של האגדה

אגרוף האגדה מככב ג'ט לי בתור צ'ן ג'ן, צ'ין סיו-הו בתור הואו יואנג'יה ושינובו נאקאיאמה כאמן הלחימה היפני. חברי צוות נוספים כוללים את בילי צ'או, יאסואקי קוראטה וקנט צ'נג.

הכותרת העברית של אגרוף האגדה

הכותרת העברית של אגרוף האגדה הוא "כף-הקרב". זה מתורגם ל"אגרוף הלוחם". הכותרת היא התייחסות למסע הנקמה של הדמות הראשית, ולנחישותו להילחם למען הצדק.

מורשת אגרוף האגדה

אגרוף האגדה נחשב לאחד מסרטי אומנויות הלחימה הטובים ביותר בכל הזמנים. הוא זכה לשבחים על קטעי הפעולה שלו, ועל הסיפור החזק שלו. הסרט הוליד סרטי המשך ורימייקים רבים, והפך לקלאסיקה קאלט.

דעה אישית

Fist of Legend הוא אחד מסרטי אומנויות הלחימה האהובים עלי. אני אוהב את הסיפור, את קטעי הפעולה והדמויות. זה סרט קלאסי שעמד במבחן הזמן, ועדיין מהנה לצפייה היום. אם אתה חובב סרטי אומנויות לחימה, אני ממליץ בחום לבדוק את Fist of Legend. תוכל למצוא מידע נוסף על הסרט ביוטיוב , או בוויקיפדיה . לסיכום, Fist of Legend הוא סרט אומנויות לחימה קלאסיות משנות ה-90. זה מככב ג'ט לי בתור צ'ן ג'ן, ועוקב אחר מסע הנקמה שלו נגד קבוצה של אמני לחימה יפניים. הכותרת העברית של הסרט היא "כף הקרב", שמתורגם ל"אגרוף הלוחם". הסרט הפך לקלאסיקה של פולחן, ונחשב באופן נרחב לאחד מסרטי אומנויות הלחימה הטובים בכל הזמנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן