דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הטרקטור של בוב הבנאי?

מה שמו של הטרקטור של בוב הבנאי?

מה שמו של הטרקטור של בוב הבנאי?

מה זה בוב הבנאי?

בוב הבנאי היא הצגת ילדים פופולרית שקיימת מאז 1998. ההצגה עוקבת אחר בוב וצוות המכונות שלו כשהם עובדים יחד כדי לבנות ולתקן דברים סביב עיר הולדתו של בוב, פיקסהם. בוב הוא פועל בניין שתמיד מוכן לקחת על עצמו כל עבודה, לא משנה כמה גדולה או קטנה. הוא מצטרף לצוות המכונות שלו, הכולל את סקופ, מאק, דיזי, לופטגי ורולי. יחד, הם עובדים קשה כדי לבצע את העבודה.

מה שמו של הטרקטור של בוב הבנאי?

הטרקטור של בוב הבנאי נקרא סקופ. סקופ הוא חופר צהוב עז שתמיד מוכן לעזור לבוב ולצוות שלו. הוא מנהיג המכונות ותמיד להוט להגיע לעבודה. סקופ היא מכונה חזקה מאוד ויכולה לחפור חורים עמוקים ולהזיז כמויות גדולות של לכלוך. הוא גם מאוד חכם ויכול לפתור בעיות במהירות.

מה עושה סקופ?

סקופ הוא חלק חשוב מאוד מהצוות של בוב. הוא תמיד מוכן לעזור בכל עבודה, לא משנה כמה גדולה או קטנה. הוא יכול לחפור חורים עמוקים ולהזיז כמויות גדולות של לכלוך. הוא יכול לעזור גם בבניית כבישים וגשרים. הוא גם מאוד חכם ויכול לפתור בעיות במהירות.

אילו מכונות נוספות יש לבוב הבנאי?

בנוסף לסקופ, לבוב הבנאי יש גם כמה מכונות אחרות שעוזרות לו בעבודותיו. אלה כוללים מאק, דיזי, לופטגי ורולי. Muck הוא דחפור גדול וירוק שיכול להזיז כמויות גדולות של עפר וסלעים. דיזי הוא מערבל מלט קטן וצהוב שיכול לערבב מלט וחומרים אחרים. לופטגי הוא מנוף גבוה וכחול שיכול להרים ולהזיז חפצים כבדים. לבסוף, רולי הוא גלגלת קיטור קטנה וכתום שיכולה לשטח כבישים ומדרכות.

סיכום

בוב הבנאי היא הצגת ילדים פופולרית שקיימת מאז 1998. בוב וצוות המכונות שלו עובדים יחד כדי לבנות ולתקן דברים סביב עיר הולדתו של בוב, פיקסהם. הצוות של בוב כולל סקופ, מאק, דיזי, לופטגי ורולי. סקופ הוא מנהיג המכונות והוא הטרקטור של בוב. הוא חופר צהוב עז שתמיד מוכן לעזור לבוב ולצוות שלו. סקופ היא מכונה חזקה מאוד ויכולה לחפור חורים עמוקים ולהזיז כמויות גדולות של לכלוך. הוא גם מאוד חכם ויכול לפתור בעיות במהירות. למידע נוסף על בוב הבנאי וצוות המכונות שלו, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן