דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של כריסטיאנו רונאלדו?

מה שמו של בנו של כריסטיאנו רונאלדו?

מה שמו של בנו של כריסטיאנו רונאלדו?

מי זה כריסטיאנו רונאלדו?

כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן כדורגל פורטוגלי שמשחק במועדון האיטלקי יובנטוס ובנבחרת פורטוגל. הוא נחשב לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים וזכה בפרסים רבים, כולל כדור הזהב חמש פעמים. הוא גם הספורטאי המלווה ביותר ברשתות החברתיות, עם למעלה מ-200 מיליון עוקבים בפלטפורמות.

מי הבן של כריסטיאנו רונאלדו?

בנו של כריסטיאנו רונאלדו נקרא כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. הוא נולד ב-17 ביוני 2010, בארצות הברית. הוא בנו הראשון של רונאלדו והבכור מבין ארבעת ילדיו. לרונאלדו שלושה ילדים נוספים: הבנות אווה מריה ומאטאו, והבן אלנה מרטינה.

מה כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור עושה?

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור הוא כיום סטודנט, אבל הוא כבר השיג הצלחה מסוימת בזכות עצמו. הוא שחקן כדורגל נלהב ושיחק בקבוצת הנוער של יובנטוס מאז 2017. הוא גם הופיע בכמה פוסטים באינסטגרם של אביו, ונראה משחק עם אביו ועם שחקני כדורגל מקצועיים אחרים.

מהו השווי הנקי של כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור?

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור עדיין קטין, אז אין לו שווי נקי. עם זאת, אביו הוא אחד הספורטאים בעלי השכר הגבוה ביותר בעולם ושוויו מוערך של 450 מיליון דולר. גם אמו, ג'ורג'ינה רודריגז, היא דוגמנית מצליחה ושוויה מוערך של 4 מיליון דולר.

איך קיבל כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור את שמו?

כריסטיאנו רונאלדו הבן נקרא על שם אביו. רונאלדו הצהיר בעבר שהוא רוצה לקרוא לבנו הראשון על שמו, והוא עשה בדיוק את זה כשבנו נולד ב-2010.

איך מערכת היחסים של כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור עם אביו?

לכריסטיאנו רונאלדו ג'וניור ואביו יש מערכת יחסים קרובה מאוד. רונאלדו מרבה לפרסם תמונות שלו ושל בנו ברשתות החברתיות, ולעתים קרובות הם נראים משחקים יחד. רונאלדו גם אמר שהוא מאוד גאה בבנו ושהוא מקווה להעביר לו את כישורי הכדורגל שלו. למידע נוסף על כריסטיאנו רונאלדו בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן