דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של רונאלדו?

מה שמה של אשתו של רונאלדו?

מה שמה של אשתו של רונאלדו?

מי זה כריסטיאנו רונאלדו?

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בעולם. הוא שחקן כדורגל פורטוגלי שמשחק במועדון האיטלקי יובנטוס ובנבחרת פורטוגל. הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים וזכה במספר רב של פרסים ושבחים לאורך הקריירה שלו. הוא גם אחד הספורטאים הכי סחירים בעולם, עם המלצות של כמה מהמותגים הגדולים בעולם.

חיים מוקדמים וקריירה

רונאלדו נולד בפונשל, מדיירה, פורטוגל, ב-5 בפברואר 1985. הוא החל לשחק כדורגל בגיל צעיר וזכה להכרה במהירות בכישרונו. הוא הצטרף לקבוצת הנוער של ספורטינג CP ב-1997 וערך את הופעת הבכורה שלו ב-2002. הוא עלה במהירות לגדולה והוחתם על ידי מנצ'סטר יונייטד ב-2003. הוא בילה שש עונות במועדון, זכה בשלוש תארי פרמייר ליג, גביע FA אחד, ותואר אחד של ליגת האלופות של אופ"א.

לעבור לריאל מדריד

ב-2009 חתם רונאלדו בריאל מדריד תמורת עמלת שיא של 94 מיליון יורו. הוא בילה תשע עונות במועדון, זכה בארבעה תארי ליגת האלופות, שני תארי לה ליגה ושני גביע המלך. הוא גם קבע שיאים רבים, כולל הפיכתו למלך השערים המוביל בכל הזמנים בלה ליגה ובליגת האלופות.

חיים אישיים

רונאלדו נשוי לדוגמנית הספרדית ג'ורג'ינה רודריגז. לזוג ארבעה ילדים משותפים: שני בנים, כריסטיאנו ג'וניור ומאטאו, ושתי בנות, אווה ואלנה.

מה שמה של אשתו של רונאלדו?

אשתו של רונאלדו היא ג'ורג'ינה רודריגז. היא דוגמנית ספרדית שנמצאת בתעשיית האופנה מאז שהייתה נערה. היא הוצגה בקמפיינים של מותגים כמו ארמני, לוריאל ודולצ'ה וגבאנה. היא גם הופיעה במגזינים כמו ווג ו-Elle. רודריגז ורונאלדו היו ביחד מאז 2016 והתחתנו בשנת 2017. יש להם ארבעה ילדים יחד ולעתים קרובות נראים יחד באירועים פומביים. רודריגס נראה לעתים קרובות תומך ברונאלדו במשחקי הכדורגל שלו והוא משחק קבוע ביציע.

סיכום

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בעולם. הוא נשוי לדוגמנית הספרדית ג'ורג'ינה רודריגז, שעוסקת בתעשיית האופנה מאז שהייתה נערה. לבני הזוג יש ארבעה ילדים משותפים ולעתים קרובות נראים יחד באירועים ציבוריים. רודריגס נראה לעתים קרובות תומך ברונאלדו במשחקי הכדורגל שלו והוא משחק קבוע ביציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן