דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של כריסטיאנו רונאלדו?

מה שמו של בנו של כריסטיאנו רונאלדו?

מה שמו של בנו של כריסטיאנו רונאלדו?

מי זה כריסטיאנו רונאלדו?

כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן כדורגל פורטוגלי שמשחק במועדון האיטלקי יובנטוס ובנבחרת פורטוגל. הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים וזכה בפרסים רבים, כולל חמישה פרסי כדור הזהב. הוא גם הספורטאי שהכי עוקב אחריו ברשתות החברתיות, עם למעלה מ-200 מיליון עוקבים באינסטגרם בלבד.

מי הבן של כריסטיאנו רונאלדו?

בנו של כריסטיאנו רונאלדו נקרא כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, והוא נולד ב-17 ביוני 2010. הוא הבכור מבין ארבעת ילדיו של רונאלדו, ולעתים קרובות הוא נראה מלווה את אביו למשחקים ולאירועים אחרים. הוא גם הופיע בכמה מהפוסטים של אביו ברשתות החברתיות.

חייו המוקדמים של כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור נולד בסן דייגו, קליפורניה, לרונאלדו ולחברתו דאז, אירינה שייק. הוא גדל במדריד, ספרד, שם שיחק אביו בריאל מדריד באותה תקופה. יש לו שני אחים צעירים יותר, אווה ומאטאו, שניהם נולדו ב-2017.

החינוך של כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור רשום כיום לבית ספר פרטי במדריד. אומרים שהוא תלמיד טוב ועל פי הדיווחים הוא מעוניין ללכת בדרכו של אביו ולהפוך לשחקן כדורגל מקצועי.

מערכת היחסים של כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור עם אביו

לכריסטיאנו רונאלדו ג'וניור יש מערכת יחסים קרובה עם אביו, והשניים נראים לעתים קרובות יחד במשחקים ובאירועים אחרים. רונאלדו אמר שהבן שלו הוא המוטיבציה הכי גדולה שלו ושהוא גאה בו.

השוואה מהירה

שֵׁם תאריך לידה מקום לידה חינוך
כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. 17 ביוני 2010 סאן דיאגו קליפורניה בית ספר פרטי במדריד

בנו של כריסטיאנו רונאלדו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, נולד בסן דייגו, קליפורניה, ב-17 ביוני 2010. הוא הבכור מבין ארבעת ילדיו של רונאלדו וכיום רשום לבית ספר פרטי במדריד. יש לו מערכת יחסים קרובה עם אביו, ורונאלדו אמר שהבן שלו הוא המוטיבציה הכי גדולה שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן