דף הבית » איך קוראים » מה שמו של אצטדיון יובנטוס?

מה שמו של אצטדיון יובנטוס?

מה שמו של אצטדיון יובנטוס?

מה שמו של אצטדיון יובנטוס?

אצטדיון יובנטוס, הידוע גם בשם אצטדיון אליאנץ מטעמי חסות, הוא ביתו של מועדון הכדורגל האיטלקי יובנטוס. האצטדיון ממוקם בצפון מערב טורינו, איטליה, והוא הבית של יובנטוס מאז 2011.

היסטוריה של אצטדיון יובנטוס

אצטדיון יובנטוס נבנה בשנת 2011, והחליף את אצטדיון יובנטוס, שהיה ביתה של יובנטוס מאז 1990. אצטדיון יובנטוס זכה לביקורת על קווי הראייה הירודים והיעדר האווירה שלו, ואיצטדיון יובנטוס תוכנן לתת מענה לבעיות אלו. אצטדיון יובנטוס תוכנן על ידי חברת האדריכלות Populous, ונבנה בעלות של 120 מיליון יורו. לאצטדיון יש קיבולת של 41,507, מה שהופך אותו לאצטדיון השני בגודלו באיטליה, אחרי סן סירו במילאנו.

תכונות של אצטדיון יובנטוס

אצטדיון יובנטוס הוא מתקן מודרני ומתקדם. האצטדיון כולל גג נפתח, המאפשר לשחק משחקים בכל תנאי מזג האוויר. האצטדיון כולל גם מספר שירותים, כולל מוזיאון, חנות מועדון ומסעדה. אצטדיון יובנטוס כולל גם מספר חידושים טכנולוגיים, כולל מסך וידאו בחדות גבוהה, ומערכת המאפשרת למשטח המשחק להיות מחומם במזג אוויר קר.

השיא של יובנטוס באצטדיון

מאז המעבר לאצטדיון יובנטוס ב-2011, יובנטוס זכתה להצלחה גדולה. המועדון זכה בשבעה תארים רצופים בסרייה A, והגיע פעמיים לגמר ליגת האלופות. המועדון זכה גם בקופה איטליה שלוש פעמים, ובסופרקופה איטליאנה פעמיים.

העתיד של אצטדיון יובנטוס

אצטדיון יובנטוס אמור לעבור שיפוץ משמעותי בשנים הקרובות. השיפוץ יכלול התקנת מסך וידאו חדש, וכן הרחבת קיבולת האצטדיון למעל 50,000.

שאלות ותשובות

ש: כמה עלה לבנות את אצטדיון יובנטוס?

ת: אצטדיון יובנטוס עלה 120 מיליון יורו לבנות.

ש: בכמה תארים בסרייה A זכתה יובנטוס באצטדיון יובנטוס?

ת: יובנטוס זכתה בשבעה תארים רצופים בסרייה A באצטדיון יובנטוס.

ש: האם אצטדיון יובנטוס אמור לעבור שיפוץ?

ת: כן, אצטדיון יובנטוס אמור לעבור שיפוץ משמעותי בשנים הקרובות.

סיכום

אצטדיון יובנטוס, הידוע גם בשם אצטדיון אליאנץ מטעמי חסות, הוא ביתו של מועדון הכדורגל האיטלקי יובנטוס. האצטדיון נבנה ב-2011, בעלות של 120 מיליון אירו, ובעל קיבולת של 41,507. מאז שעברה לאצטדיון, יובנטוס זכתה להצלחה גדולה, זכתה בשבעה תארים רצופים בסרייה A והגיעה פעמיים לגמר ליגת האלופות. האצטדיון אמור לעבור בשנים הקרובות שיפוץ גדול שיכלול התקנת מסך וידאו חדש, והרחבת קיבולת האצטדיון למעל 50,000.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן