דף הבית » איך קוראים » מה שמו של אורי אלבז?

מה שמו של אורי אלבז?

מה שמו של אורי אלבז?

מי זה אורי אלבז?

אורי אלבז הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי המהווה כוח מרכזי בנוף העסקי של המדינה כבר יותר משני עשורים. הוא היה מעורב במספר מיזמים עסקיים מצליחים, ביניהם הקמת חברת ההון סיכון הישראלית Pitango Venture Capital והקמת החממה הטכנולוגית הישראלית TheTime.

חיים מוקדמים וחינוך

אורי אלבז נולד בירושלים בשנת 1967. הוא למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר ראשון במדעי המחשב. לאחר שסיים את לימודיו, הוא המשיך ללמוד תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.

קריירה

לאחר סיום ה-MBA חזר אלבז לישראל והחל את דרכו במגזר הטכנולוגי. ב-1997 הקים את Pitango Venture Capital, שהפכה לאחת מחברות ההון סיכון המצליחות במדינה. הוא גם הקים את TheTime, חממה טכנולוגית ישראלית, בשנת 2000. בנוסף למיזמים העסקיים שלו, אלבז היה מעורב במספר יוזמות פילנתרופיות. הוא יו"ר הדירקטוריון של רשת מיזמים ישראלית, ארגון התומך ביזמים ישראלים. הוא גם חבר בוועד המנהל של המכון הישראלי לדמוקרטיה, ארגון לקידום דמוקרטיה וחברה אזרחית בישראל.

פרסים והכרה

אורי אלבז זכה להכרה על תרומתו לקהילה העסקית הישראלית. בשנת 2011 הוענק לו פרס ישראל למנהיגות עסקית. כמו כן, הוא זכה בפרס ראש ממשלת ישראל למצוינות במנהיגות עסקית.

ההשפעה של אורי אלבז על קהילת העסקים הישראלית

לאורי אלבז הייתה השפעה עמוקה על קהילת העסקים הישראלית. הוא היה כוח מרכזי במגזרי ההון סיכון והטכנולוגיה במדינה, והיוזמות הפילנתרופיות שלו עזרו לתמוך ביזמים ישראלים. הצלחתו היוותה השראה לרבים, ותרומתו לקהילה העסקית לא יסולא בפז.

רשימת הישגים

  • הקים את Pitango Venture Capital ב-1997
  • הקים את TheTime, חממה טכנולוגית ישראלית, בשנת 2000
  • יו"ר מועצת המנהלים של רשת המיזמים הישראלית
  • חבר בוועד המנהל של המכון הישראלי לדמוקרטיה
  • זכה בפרס ישראל למנהיגות עסקית לשנת 2011
  • זכה בפרס ראש ממשלת ישראל למצוינות במנהיגות עסקית

שאלות ותשובות

  • מה הרקע של אורי אלבז? אורי אלבז הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי המהווה כוח מרכזי בנוף העסקי של המדינה כבר יותר משני עשורים. הוא למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר ראשון במדעי המחשב. לאחר שסיים את לימודיו, הוא המשיך ללמוד תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.
  • מה הם חלק מההישגים של אורי אלבז? אורי אלבז הקים את Pitango Venture Capital, חברת הון סיכון ישראלית, ואת TheTime, חממה טכנולוגית ישראלית. הוא גם יו"ר הדירקטוריון של רשת מיזמים ישראלית וחבר בוועד המנהל של המכון הישראלי לדמוקרטיה. הוא זכה בפרס ישראל למנהיגות עסקית ובפרס ראש ממשלת ישראל למצוינות במנהיגות עסקית.
  • איזו השפעה הייתה לאורי אלבז על קהילת העסקים הישראלית? לאורי אלבז הייתה השפעה עמוקה על קהילת העסקים הישראלית. הוא היה כוח מרכזי במגזרי ההון סיכון והטכנולוגיה במדינה, והיוזמות הפילנתרופיות שלו עזרו לתמוך ביזמים ישראלים. הצלחתו היוותה השראה לרבים, ותרומתו לקהילה העסקית לא יסולא בפז.

אורי אלבז הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי שהייתה לו השפעה עמוקה על קהילת העסקים הישראלית. הוא הקים חברות הון סיכון וחממות טכנולוגיות מצליחות, והיוזמות הפילנתרופיות שלו עזרו לתמוך ביזמים ישראלים. הוא זכה בפרס ישראל למנהיגות עסקית ובפרס ראש ממשלת ישראל למצוינות במנהיגות עסקית, והצלחתו היוותה השראה לרבים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן