דף הבית » איך קוראים » בתו של אהוד אולמרט: מי היא?

בתו של אהוד אולמרט: מי היא?

בתו של אהוד אולמרט: מי היא?

מי היא בתו של אהוד אולמרט?

אהוד אולמרט הוא ראש ממשלת ישראל לשעבר, שכיהן בשנים 2006 עד 2009. במהלך כהונתו נודע במאמציו להביא שלום לאזור. הוא גם אב לשלושה ילדים, ביניהם בת. אבל מי היא בתו של אהוד אולמרט? לבתו של אהוד אולמרט קוראים עליזה אולמרט. היא נולדה ב-1971, באותה שנה שאביה נבחר לכנסת. עליזה היא הצעירה מבין שלושת ילדיו של אהוד אולמרט. יש לה שני אחים גדולים, עמרי וגלעד. עליזה אולמרט היא אשת עסקים ויזמית מצליחה. היא המייסדת והמנכ"לית של החברה הישראלית עליזה אולמרט ושות'. החברה מתמחה במתן שירותי ייעוץ עסקי לחברות במזרח התיכון. עליזה היא גם חברת דירקטוריון במספר חברות ישראליות, ביניהן חברת ההון סיכון Pitango Venture Capital, שבסיסה בישראל. עליזה אולמרט היא גם פילנתרופית פעילה. היא המייסדת של קרן עליזה אולמרט, המעניקה תמיכה כספית לעמותות ולארגוני צדקה ישראליים. היא גם חברת מועצת המנהלים של המועצה הישראלית-אמריקאית, הפועלת לחיזוק הקשר בין ארצות הברית לישראל.

השכלה וקריירה של עליזה אולמרט

עליזה אולמרט היא בעלת תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. כמו כן היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי. עליזה אולמרט החלה את דרכה בענף הבנקאות, בעבודה בבנק לאומי ובבנק הפועלים. לאחר מכן היא עברה לתעשיית ההון סיכון, ועבדה עבור Pitango Venture Capital. ב-2008 הקימה חברה משלה, עליזה אולמרט ושות'.

חייה האישיים של עליזה אולמרט

עליזה אולמרט נשואה לאיש העסקים הישראלי עופר נמרודי. לזוג שני ילדים, בן ובת.

ההישגים של עליזה אולמרט

עליזה אולמרט זכתה להכרה על הישגיה העסקיים והפילנתרופיים. בשנת 2010 הוענק לה פרס ישראל למנהיגות עסקית. בשנת 2011 היא זכתה בתואר אחת מ"50 הנשים המשפיעות בישראל" על ידי מגזין העסקים הישראלי "דה מרקר".

שאלות ותשובות

ש: מהו הרקע החינוכי של עליזה אולמרט?

ת: עליזה אולמרט היא בעלת תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.

ש: מה הרקע המקצועי של עליזה אולמרט?

ת: עליזה אולמרט החלה את דרכה בענף הבנקאות, בעבודה בבנק לאומי ובבנק הפועלים. לאחר מכן היא עברה לתעשיית ההון סיכון, ועבדה עבור Pitango Venture Capital. ב-2008 הקימה חברה משלה, עליזה אולמרט ושות'.

ש: באילו פעילות פילנתרופית מעורבת עליזה אולמרט?

ת: עליזה אולמרט היא המייסדת של קרן עליזה אולמרט, המעניקה תמיכה כספית לעמותות וארגונים ישראליים. היא גם חברת מועצת המנהלים של המועצה הישראלית-אמריקאית, הפועלת לחיזוק הקשר בין ארצות הברית לישראל.

סיכום

בתו של אהוד אולמרט, עליזה אולמרט, היא אשת עסקים ויזמית מצליחה. היא המייסדת והמנכ"לית של החברה הישראלית, עליזה אולמרט ושות'. עליזה היא גם פילנתרופית פעילה, ומייסדת קרן עליזה אולמרט. היא זכתה להכרה על הישגיה העסקיים והפילנתרופיים, וזכתה בפרס ישראל למנהיגות עסקית לשנת 2010. עליזה אולמרט היא בעלת תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן