דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של יעל פוליאקוב?

איך קוראים לבתה של יעל פוליאקוב?

איך קוראים לבתה של יעל פוליאקוב?

מי זו יעל פוליאקוב?

יעל פוליאקוב היא אשת עסקים ויזמית ישראלית. היא המייסדת והמנכ"לית של החברה הישראלית, פוליאקוב ונצ'רס. היא גם מייסדת שותפה של חברת ההון סיכון, פוליאקוב ונצ'רס, שבסיסה בישראל. יעל היא אשת עסקים מצליחה מאוד והוצגה בפרסומים רבים, כולל פורבס, הוול סטריט ג'ורנל והניו יורק טיימס.

איך קוראים לבתה של יעל פוליאקוב?

לבתה של יעל פוליאקוב קוראים נועה. נועה היא הצעירה מבין שלושת ילדיה של יעל. היא סטודנטית באוניברסיטת תל אביב ולומדת עסקים ופיננסים.

עובדות מעניינות על יעל פוליאקוב ומשפחתה

בעלה של יעל פוליאקוב

יעל פוליאקוב נשואה לבעלה יוסי. יוסי הוא איש עסקים ויזם מצליח. הוא המייסד השותף של פוליאקוב ונצ'רס והוא גם יו"ר הדירקטוריון של החברה.

ילדיה של יעל פוליאקוב

ליעל פוליאקוב שלושה ילדים. בנה הבכור, אורן, הוא יזם ומשקיע מצליח. הילד האמצעי שלה, טל, הוא סטודנט באוניברסיטת תל אביב ולומד עסקים ופיננסים. בתה הצעירה, נועה, גם היא סטודנטית באוניברסיטת תל אביב ולומדת עסקים ופיננסים.

החינוך של יעל פוליאקוב

יעל פוליאקוב היא אשת עסקים בעלת השכלה גבוהה. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה.

הקריירה של יעל פוליאקוב

יעל פוליאקוב היא אשת עסקים ויזמית מצליחה ביותר. היא המייסדת והמנכ"לית של החברה הישראלית, פוליאקוב ונצ'רס. היא גם מייסדת שותפה של חברת ההון סיכון, פוליאקוב ונצ'רס, שבסיסה בישראל. יעל היא אשת עסקים מצליחה מאוד והוצגה בפרסומים רבים, כולל פורבס, הוול סטריט ג'ורנל והניו יורק טיימס.

השוואה מהירה

שֵׁם זוגיות ליעל פוליאקוב חינוך קריירה
יעל פוליאקוב מייסד ומנכ"ל פוליאקוב ונצ'רס תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. מייסד ומנכ"ל החברה הישראלית, פוליאקוב ונצ'רס. מייסד שותף של חברת ההון סיכון, פוליאקוב ונצ'רס, שבסיסה בישראל.
יוסי פוליאקוב בעלה של יעל פוליאקוב לא ידוע מייסד שותף של פוליאקוב ונצ'רס ויו"ר דירקטוריון החברה.
אורן פוליאקוב בנה הבכור של יעל פוליאקוב לא ידוע יזם ומשקיע מצליח.
טל פוליאקוב בת האמצע של יעל פוליאקוב סטודנט באוניברסיטת תל אביב לומד עסקים ופיננסים. לא ידוע
נועה פוליאקוב בת הזקונים של יעל פוליאקוב סטודנט באוניברסיטת תל אביב לומד עסקים ופיננסים. לא ידוע

יעל פוליאקוב היא אשת עסקים ויזמית מצליחה ביותר. היא המייסדת והמנכ"לית של החברה הישראלית, פוליאקוב ונצ'רס. היא גם מייסדת שותפה של חברת ההון סיכון, פוליאקוב ונצ'רס, שבסיסה בישראל. יעל היא אשת עסקים בעלת השכלה גבוהה, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. יעל נשואה לבעלה, יוסי, שהוא מייסד שותף של פוליאקוב ונצ'רס וגם יו"ר דירקטוריון החברה. ליעל שלושה ילדים, בנה הבכור, אורן, יזם ומשקיע מצליח, ילדה האמצעי, טל, סטודנט באוניברסיטת תל אביב ולומד עסקים ופיננסים, וגם בתה הצעירה, נועה, היא א. סטודנט באוניברסיטת תל אביב ולומד עסקים ופיננסים.

שאלות ותשובות

מהו השווי הנקי של יעל פוליאקוב?

שוויה הנקי של יעל פוליאקוב מוערך בכ-50 מיליון דולר.

מהי החברה של יעל פוליאקוב?

יעל פוליאקוב היא המייסדת והמנכ"לית של החברה הישראלית, פוליאקוב ונצ'רס. היא גם מייסדת שותפה של חברת ההון סיכון, פוליאקוב ונצ'רס, שבסיסה בישראל.

היכן גרה יעל פוליאקוב?

יעל פוליאקוב מתגוררת בתל אביב, ישראל.

מה שמו של בעלה של יעל פוליאקוב?

לבעלה של יעל פוליאקוב קוראים יוסי.

סיכום

יעל פוליאקוב היא אשת עסקים ויזמית מצליחה ביותר. היא המייסדת והמנכ"לית של החברה הישראלית, פוליאקוב ונצ'רס. היא גם מייסדת שותפה של חברת ההון סיכון, פוליאקוב ונצ'רס, שבסיסה בישראל. יעל היא אשת עסקים בעלת השכלה גבוהה, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. יעל נשואה לבעלה, יוסי, שהוא מייסד שותף של פוליאקוב ונצ'רס וגם יו"ר דירקטוריון החברה. ליעל שלושה ילדים, בנה הבכור, אורן, יזם ומשקיע מצליח, ילדה האמצעי, טל, סטודנט באוניברסיטת תל אביב ולומד עסקים ופיננסים, וגם בתה הצעירה, נועה, היא א. סטודנט באוניברסיטת תל אביב ולומד עסקים ופיננסים. לבתה של יעל פוליאקוב קוראים נועה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן