דף הבית » איך קוראים » מה שמו של גיא בכור?

מה שמו של גיא בכור?

מה שמו של גיא בכור?

מי זה גיא בכור?

גיא בכור הוא יזם ומשקיע ישראלי. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההון סיכון, Bachur Capital, ושותף בחברת ההון סיכון, Pitango Venture Capital. הוא גם המייסד והיו"ר של המועצה הישראלית-אמריקאית. בכור היה מעורב בסצנת הטכנולוגיה הישראלית מאז תחילת שנות ה-2000, כאשר הקים את חברת ההון סיכון, Bachur Capital. מאז הוא השקיע במספר רב של סטארטאפים ישראליים, כולל Waze, Wix ו-Outbrain. הוא גם משקיע פעיל בסצנת הטכנולוגיה האמריקאית, לאחר שהשקיע בחברות כמו Uber, Airbnb ודרופבוקס.

הרקע של גיא בכור

גיא בכור נולד בישראל בשנת 1975. את התואר הראשון בכלכלה קיבל באוניברסיטה העברית בירושלים בשנת 1998. לאחר סיום לימודיו עבד כאנליסט בבנק ההשקעות הישראלי, הראל פיננסים. בשנת 2002 הקים בכור את בכור קפיטל, חברת הון סיכון המתמקדת בהשקעות בשלבים מוקדמים בסטארטאפים טכנולוגיים ישראליים. מאז, הוא השקיע במספר רב של חברות סטארט-אפ ישראליות, כולל Waze, Wix ו-Outbrain. בנוסף להשקעותיו בסטארט-אפים ישראלים, בכור הוא גם משקיע פעיל בסצנת הטכנולוגיה האמריקאית. הוא השקיע בחברות כמו Uber, Airbnb ודרופבוקס.

הקריירה של גיא בכור

בנוסף להשקעותיו בסטארט-אפים טכנולוגיים, בכור הוא גם המייסד והיו"ר של המועצה הישראלית-אמריקאית. הארגון פועל לחיזוק הקשר בין ארה"ב לישראל ולקידום קשרים כלכליים ותרבותיים בין שתי המדינות. בכור חבר גם בדירקטוריון של ועדת לענייני הציבור האמריקאית-ישראלית (AIPAC). הוא גם חבר בוועד המנהל של הקרן הקיימת לישראל.

בכור בירת

Bachur Capital היא חברת הון סיכון המתמקדת בהשקעות בשלבים מוקדמים בסטארטאפים טכנולוגיים ישראליים. החברה השקיעה במספר חברות סטארט-אפ ישראליות, כולל Waze, Wix ו-Outbrain. Bachur Capital השקיעה גם בסטארט-אפים טכנולוגיים בארה"ב, כמו Uber, Airbnb ו-Dropbox. כמו כן, המשרד השקיע בחברות ישראליות-אמריקאיות, כמו הסטארט-אפ הישראלי-אמריקאי, Zebra Medical Vision.

המועצה הישראלית-אמריקאית

המועצה הישראלית-אמריקאית הוא ארגון שהוקם על ידי גיא בכור בשנת 2008. הארגון פועל לחיזוק הקשר בין ארה"ב לישראל ולקידום קשרים כלכליים ותרבותיים בין שתי המדינות. לארגון מספר יוזמות, ביניהן הישראלית -American Business Council, הפועלת לקידום קשרים עסקיים בין שתי המדינות, ובורסת התרבות הישראלית-אמריקאית, הפועלת לקידום חילופי תרבות בין שתי המדינות.

סיכום

גיא בכור הוא יזם ומשקיע ישראלי. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההון סיכון, Bachur Capital, ושותף בחברת ההון סיכון, Pitango Venture Capital. הוא גם המייסד והיו"ר של המועצה הישראלית-אמריקאית. בכור היה מעורב בסצנת הטכנולוגיה הישראלית מאז תחילת שנות ה-2000, כאשר הקים את חברת ההון סיכון, Bachur Capital. מאז הוא השקיע במספר רב של סטארטאפים ישראליים, כולל Waze, Wix ו-Outbrain. הוא גם משקיע פעיל בסצנת הטכנולוגיה האמריקאית, לאחר שהשקיע בחברות כמו Uber, Airbnb ודרופבוקס. בנוסף להשקעותיו בסטארט-אפים טכנולוגיים, בכור הוא גם המייסד והיו"ר של המועצה הישראלית-אמריקאית. הארגון פועל לחיזוק הקשר בין ארה"ב לישראל ולקידום קשרים כלכליים ותרבותיים בין שתי המדינות. למידע נוסף על גיא בכור, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן