דף הבית » איך קוראים » מה שמות ההורים של עומר חזן?

מה שמות ההורים של עומר חזן?

מה שמות ההורים של עומר חזן?

מי הם הוריו של עומר חזן?

עומר חזן הוא דמות בולטת בישראל, ורבים מעוניינים ללמוד עוד על הוריו. חזן הוא בנם של שני אישים מוכרים בעולם הפוליטי והעסקים הישראלי, ולהוריו הייתה השפעה רבה על חייו ועל הקריירה שלו. במאמר זה נסתכל על שמות הוריו של עומר חזן ונבדוק את הרקע שלהם.

אבא של חזן: יצחק חזן

אביו של עומר חזן הוא יצחק חזן, איש עסקים ופוליטיקאי ישראלי בולט. יצחק חזן נולד בירושלים בשנת 1945 והוא המייסד והיו"ר של קבוצת חזן, קונגלומרט עסקי גדול בישראל. הוא גם חבר כנסת לשעבר, הפרלמנט הישראלי, ומילא תפקידי שרים שונים בממשלת ישראל.

אמא של חזן: שושנה חזן

אמו של עומר חזן היא שושנה חזן, אשת עסקים ופילנתרופית ישראלית בולטת. שושנה חזן נולדה בירושלים בשנת 1947 והיא המייסדת והיושבת ראש של קרן חזן, ארגון צדקה ישראלי גדול. היא גם חברת כנסת לשעבר ומילאה תפקידי שרים שונים בממשלת ישראל.

מורשת משפחת חזן

למשפחת חזן הייתה השפעה רבה על העולם הפוליטי והעסקי הישראלי. יצחק ושושנה חזן עוסקים שניהם בפוליטיקה ובעסקים בישראל שנים רבות, ובנם עומר הלך בעקבותיהם. עומר חזן הוא דמות בולטת בעולם העסקים הישראלי והוא יו"ר קבוצת חזן. הוא גם חבר כנסת לשעבר ומילא תפקידי שרים שונים בממשלת ישראל.

סיכום

עומר חזן הוא בנם של שני אישים בולטים בעולם הפוליטי והעסקי הישראלי, יצחק ושושנה חזן. יצחק חזן הוא המייסד והיו"ר של קבוצת חזן, קונגלומרט עסקי ישראלי גדול, ושושנה חזן היא המייסדת והיו"ר של קרן חזן, ארגון צדקה ישראלי גדול. למשפחת חזן הייתה השפעה רבה על העולם הפוליטי והעסקי הישראלי, ועומר חזן הלך בעקבות הוריו. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן