דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאבא של אלעד לוי?

איך קוראים לאבא של אלעד לוי?

איך קוראים לאבא של אלעד לוי?

אלעד לוי: סקירה קצרה

אלעד לוי הוא יזם, משקיע ופילנתרופ ישראלי בולט. הוא המייסד והיו"ר של קבוצת אלעד, חברת פיתוח והשקעות נדל"ן מובילה. הוא גם המייסד של קרן אלעד, ארגון צדקה המעניק סיוע לקהילות מוחלשות בישראל. אלעד לוי נולד בירושלים בשנת 1967. למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר בכלכלה ומנהל עסקים. לאחר סיום לימודיו עבד במגזר הבנקאי, ולבסוף הפך לראש מחלקת מטבע חוץ בבנק ישראל. בתחילת שנות ה-90 הקים לוי את קבוצת אלעד, שהפכה מאז לאחת מחברות הפיתוח וההשקעות המובילות בישראל. . החברה פיתחה פרויקטים רבים בארץ, לרבות מתחמי מגורים ומסחר, מרכזי קניות ובנייני משרדים. בנוסף ליוזמותיו העסקיות, לוי הוא גם פילנתרופ. הוא המייסד של קרן אלעד, המעניקה סיוע לקהילות מוחלשות בישראל. הקרן מימנה פרויקטים רבים, כולל תוכניות חינוכיות, מחקר רפואי ויוזמות רווחה חברתית.

מי זה אבא של אלעד לוי?

אביו של אלעד לוי הוא יצחק לוי, פוליטיקאי ישראלי בולט. יצחק לוי נולד בירושלים בשנת 1941 ושירת בצבא ההגנה לישראל במלחמת ששת הימים. לאחר שירותו הצבאי למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר בכלכלה ומנהל עסקים. יצחק לוי החל את הקריירה הפוליטית שלו בסוף שנות ה-70, כשנבחר לכנסת, הפרלמנט של ישראל. הוא כיהן בכנסת למעלה משני עשורים, בסופו של דבר הפך לשר התיירות בשנת 2003. הוא גם כיהן כשר לשירותי דת בשנים 2004 עד 2006. יצחק לוי הוא חבר במפלגה הדתית לאומית, ימין פוליטי מפלגה בישראל. הוא תומך חזק בחופש דת והיה מתנגד חריף לתהליך השלום הישראלי-פלסטיני.

המיזמים העסקיים של אלעד לוי

אלעד לוי היה מעורב בהרבה מיזמים עסקיים לאורך הקריירה שלו. בנוסף להקמת קבוצת אלעד, הוא הקים מספר חברות נוספות, ביניהן חברת אלעד להשקעות נדל"ן וחברת אלעד קפיטל להשקעות. קבוצת אלעד פיתחה פרויקטים רבים בישראל, לרבות מתחמי מגורים ומסחר, מרכזי קניות, בנייני משרדים. כמו כן, החברה השקיעה במספר פרויקטים בינלאומיים, ביניהם מלון בארצות הברית ומרכז קניות בסין.

היצירה הפילנתרופית של אלעד לוי

בנוסף למיזמים העסקיים שלו, אלעד לוי הוא גם פילנתרופ. הוא המייסד של קרן אלעד, המעניקה סיוע לקהילות מוחלשות בישראל. הקרן מימנה פרויקטים רבים, לרבות תוכניות חינוכיות, מחקר רפואי ויוזמות רווחה חברתית. קרן אלעד גם סיפקה תמיכה כספית למספר ארגוני צדקה ישראליים, לרבות האגודה למלחמה בסרטן, האגודה הישראלית לילדים אוטיסטים והישראלית. האגודה לעיוורים.

השוואה מהירה

אלעד לוי יצחק לוי
יזם, משקיע ופילנתרופ פוליטיקאי ישראלי
מייסד קבוצת אלעד חבר במפלגה הדתית לאומית
מייסד קרן אלעד שר התיירות (2003-2006)

אלעד לוי ואביו, יצחק לוי, שניהם דמויות בולטות בישראל. אלעד לוי הוא יזם, משקיע ופילנתרופ מצליח, ואילו יצחק לוי הוא פוליטיקאי ישראלי בולט. לשני הגברים הייתה השפעה משמעותית על המדינה ותרמו תרומה משמעותית לכלכלה ולחברה הישראלית.

שאלות ותשובות

מה השווי הנקי של אלעד לוי?

הונו של אלעד לוי מוערך בכ-2 מיליארד דולר.

מהי קרן אלעד?

קרן אלעד היא ארגון צדקה שהוקם על ידי אלעד לוי המעניק סיוע לקהילות מוחלשות בישראל. הקרן מימנה פרויקטים רבים, כולל תוכניות חינוכיות, מחקר רפואי ויוזמות רווחה חברתית.

מהי המפלגה הפוליטית של יצחק לוי?

יצחק לוי הוא חבר במפלגה הדתית לאומית, מפלגת ימין בישראל.

סיכום

אלעד לוי הוא יזם, משקיע ופילנתרופ ישראלי בולט. הוא המייסד והיו"ר של קבוצת אלעד, חברת פיתוח והשקעות נדל"ן מובילה, ומייסד קרן אלעד, ארגון צדקה המעניק סיוע לקהילות מוחלשות בישראל. אביו של אלעד לוי הוא יצחק לוי, פוליטיקאי ישראלי בולט וחבר המפלגה הדתית לאומית. גם לאלעד וגם ליצחק לוי הייתה השפעה משמעותית על המדינה ותרמו תרומה משמעותית לכלכלה ולחברה הישראלית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן