דף הבית » איך קוראים » מה שם אביה של נעמה קסרי?

מה שם אביה של נעמה קסרי?

מה שם אביה של נעמה קסרי?

אבא של נעמה קסרי

נעמה קסרי היא דמות מוכרת בישראל. היא אשת עסקים מצליחה, פילנתרופית ודמות ציבורית. אבל מי זה אביה? אביה של נעמה קסרי הוא יצחק קסרי, איש עסקים ופילנתרופ ישראלי בולט. יצחק קסרי הוא המייסד והיו"ר של קבוצת קסרי, קונגלומרט עסקי מוביל בישראל. הוא גם המייסד של קרן קסרי, ארגון פילנתרופי התומך ביוזמות חינוך, בריאות ורווחה בישראל.

חיים מוקדמים וחינוך

יצחק קסרי נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1948. הוא למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר בכלכלה. לאחר סיום לימודיו החל לעבוד בענף הבנקאות.

קריירה

בתחילת שנות ה-80 ייסד יצחק קסרי את קבוצת קסרי, קונגלומרט עסקי הכולל חברות בענפי הבנקאות, הנדל"ן והטכנולוגיה. הוא כיהן כיו"ר החברה מאז הקמתה. בנוסף לפעילותו העסקית, יצחק קסרי הוא גם פילנתרופ. הוא המייסד של קרן קסרי, התומכת ביוזמות חינוך, בריאות ורווחה בישראל.

השוואה מהירה

נעמה קסרי יצחק קסרי
אשת עסקים, פילנתרופית, איש ציבור איש עסקים, פילנתרופ
לא מייסד קבוצת Kesari, קרן Kesari
לא האוניברסיטה העברית בירושלים, תואר בכלכלה

שאלות ותשובות

מה הרקע של יצחק קסרי?

יצחק קסרי נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1948. הוא למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר בכלכלה. לאחר סיום לימודיו החל לעבוד בענף הבנקאות.

מהי קבוצת Kesari?

קבוצת קסרי היא קונגלומרט עסקי שהוקם על ידי יצחק קסרי בתחילת שנות ה-80. החברה כוללת חברות בענפי הבנקאות, הנדל"ן והטכנולוגיה.

מהי קרן קסארי?

קרן קסרי היא ארגון פילנתרופי שהוקם על ידי יצחק קסרי. הקרן תומכת ביוזמות חינוך, בריאות ורווחה בישראל.

סיכום

נעמה קסרי היא דמות מוכרת בישראל. אביה הוא יצחק קסרי, איש עסקים ופילנתרופ ישראלי בולט. יצחק קסרי הוא המייסד והיו"ר של קבוצת קסרי, קונגלומרט עסקי מוביל בישראל. הוא גם המייסד של קרן קסרי, ארגון פילנתרופי התומך ביוזמות חינוך, בריאות ורווחה בישראל. יצחק קסרי נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1948 ולמד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר בכלכלה. הוא הקים את קבוצת קסרי בתחילת שנות ה-80 ואת קרן קסרי בסוף שנות ה-90.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן