דף הבית » איך קוראים » מה שמה של הבת של ג'יג'י חדיד?

מה שמה של הבת של ג'יג'י חדיד?

מה שמה של הבת של ג'יג'י חדיד?

הבת של ג'יג'י חדיד

ג'יג'י חדיד, אחת הדוגמניות המפורסמות בעולם, קיבלה את ילדה הראשון עם זאין מאליק בספטמבר 2020. בני הזוג, שנמצאים יחד מאז 2015, הודיעו על החדשות על לידת בתם ברשתות החברתיות. המעריצים חיכו בכיליון עיניים לחשיפת שמו של התינוק, וכעת בני הזוג סוף סוף חשפו זאת.

שם הבת של ג'יג'י חדיד

ג'יג'י חדיד וזאין מאליק קראו לבתם Khai. השם הוא ממוצא ערבי ופירושו "כתר" או "מלכותי". בני הזוג הכריזו על השם בחשבונות האינסטגרם שלהם, כאשר חדיד כתבה: "הילדה שלנו הצטרפה אלינו מהצד של כדור הארץ בסוף השבוע הזה והיא כבר שינתה את העולם שלנו. כל כך מאוהבת".

סיפור הלידה של חי

חדיד ומליק קיבלו את בתם בבית, בעזרת מיילדת. חדיד חשפה את החדשות על לידת בתה באינסטגרם, וכתבה: "הילדה שלנו הצטרפה אלינו מהצד של כדור הארץ בסוף השבוע הזה והיא כבר שינתה את העולם שלנו. כל כך מאוהבת". היא גם שיתפה תמונה של ידה של בתה, עם הכיתוב "הילדה שלנו".

מסע ההריון של ג'יג'י חדיד

חדיד הכריזה על הריונה לראשונה באפריל 2020, עם צילום מדהים לווג. היא חשפה שהיא בהריון בשבוע 20 בזמן הצילומים. מאוחר יותר היא פתחה על מסע ההיריון שלה בראיון עם ג'ימי פאלון, ואמרה: "אני מנסה ליהנות מזה. אני מנסה לחוות את זה באמת, וזה היה ממש מיוחד".

מערכת היחסים של ג'יג'י חדיד וזאין מאליק

חדיד ומליק היו ביחד מאז 2015, והיו פתוחים לגבי מערכת היחסים שלהם ברשתות החברתיות. הם התגלו יחד, ושיתפו תמונות אחד של השני בחשבונות האינסטגרם שלהם. בני הזוג עדיין לא אישרו את האירוסין שלהם, אבל הם נצפו עונדים טבעות תואמות. ג'יג'י חדיד וזאין מאליק קיבלו את ילדם הראשון ביחד, בת בשם Khai. בני הזוג נמצאים יחד מאז 2015, והיו פתוחים לגבי מערכת היחסים שלהם ברשתות החברתיות. חדיד הודיעה על הריונה באפריל 2020, ובני הזוג קיבלו את פני בתם בבית בעזרת מיילדת. המעריצים חיכו בכיליון עיניים לחשיפת שמו של התינוק, וכעת בני הזוג סוף סוף חשפו זאת. למידע נוסף על ג'יג'י חדיד וזאין מאליק, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן