דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה החדשה של יונית לוי?

איך קוראים לבתה החדשה של יונית לוי?

איך קוראים לבתה החדשה של יונית לוי?

איך קוראים לבתה החדשה של יונית לוי?

יונית לוי, מנחת טלוויזיה ישראלית, קיבלה לאחרונה את פניה של בתה השלישית לעולם. לוי ובעלה, עפר שכטר, נשואים משנת 2014 ולהם שני ילדים נוספים, בן ובת. בני הזוג הודיעו על הולדת בתם החדשה ברשתות החברתיות, אך טרם חשפו את שמה.

מי זאת יונית לוי?

יונית לוי היא מנחת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות עבודתה בתוכנית החדשות "חדשות" בערוץ 2. לוי הנחתה גם מספר תוכניות נוספות, ביניהן "The Voice ישראל" ו"The Voice Kids ישראל". היא מגישה בטלוויזיה הישראלית משנת 2003.

מי זה עופר שכטר?

עופר שכטר הוא שחקן וקומיקאי ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה "רמזור" ו"הבורר". שכטר גם הופיע במספר סרטים, ביניהם "הבועה" ו"החוב". נשוי ליונית לוי משנת 2014.

איך משפחת לוי?

משפחת לוי מלוכדת. יונית ועופר מעורבים מאוד בחיי ילדיהם. לעתים קרובות הם מפרסמים תמונות של משפחתם ברשתות החברתיות, ולעתים קרובות רואים אותם בחוץ יחד. בני הזוג גם מרבים לטייל יחד, הן בארץ והן בחו"ל.

איך קוראים לבתה החדשה של יונית לוי?

שמה של בתה החדשה של יונית לוי עדיין לא ידוע. בני הזוג עדיין לא חשפו את שם התוספת החדשה שלהם, אבל הם אמרו שהם מאוד נרגשים לקבל אותה במשפחה שלהם.

שאלות ותשובות

ש: כמה ילדים יש ליונית לוי ועופר שכטר?

ת: ליונית לוי ולעפר שכטר שלושה ילדים, בן ושתי בנות.

ש: איך קוראים לבתה החדשה של יונית לוי?

ת: שמה של בתה החדשה של יונית לוי עדיין לא ידוע. בני הזוג עדיין לא חשפו את שם התוספת החדשה שלהם.

ש: איך משפחת לוי?

ת: משפחת לוי מלוכדת. יונית ועופר מעורבים מאוד בחיי ילדיהם. לעתים קרובות הם מפרסמים תמונות של משפחתם ברשתות החברתיות, ולעתים קרובות רואים אותם בחוץ יחד. בני הזוג גם מרבים לטייל יחד, הן בארץ והן בחו"ל.

ש: במה ידועה יונית לוי?

ת: יונית לוי ידועה בעיקר בזכות עבודתה בתוכנית החדשות "חדשות" בערוץ 2. היא גם הנחתה עוד כמה תוכניות, ביניהן "The Voice ישראל" ו"The Voice Kids Israel". היא מגישה בטלוויזיה הישראלית משנת 2003.

סיכום

יונית לוי, מנחת טלוויזיה ישראלית, קיבלה לאחרונה את פניה של בתה השלישית לעולם. לוי ובעלה, עפר שכטר, נשואים משנת 2014 ולהם שני ילדים נוספים, בן ובת. בני הזוג הודיעו על הולדת בתם החדשה ברשתות החברתיות, אך טרם חשפו את שמה. יונית לוי ידועה בעיקר בזכות עבודתה בתוכנית החדשות "חדשות" בערוץ 2. משפחת לוי מלוכדת, יונית ועופר מעורבים מאוד בחיי ילדיהם. שמה של בתה החדשה של יונית לוי עדיין לא ידוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן