דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של כריסטיאנו רונאלדו?

מה שמה של אשתו של כריסטיאנו רונאלדו?

מה שמה של אשתו של כריסטיאנו רונאלדו?

מה שמה של אשתו של כריסטיאנו רונאלדו?

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בעולם. הוא ידוע במיומנות ובאתלטיות המדהימה שלו, ומעמד הסלבריטאי שלו הפך אותו לאחד הפנים המוכרים ביותר בעולם. הוא ידוע גם בחייו האישיים, הכוללים את אשתו, ג'ורג'ינה רודריגז. ג'ורג'ינה רודריגז היא דוגמנית ושחקנית ספרדית שנמצאת במערכת יחסים עם רונאלדו מאז 2016. בני הזוג התארסו ב-2019 ויש להם בת, אלנה מרטינה, שנולד ב-2017. יש להם גם שני בנים, מטאו ואווה, שנולדו ב-2019 וב-2020 בהתאמה. רודריגז היא דמות מוכרת בעולם האופנה, לאחר שדגמנה עבור מותגים כמו ארמני, דולצ'ה וגבאנה, וורסאצ'ה. היא גם הופיעה בסרטים כמו היועץ והזאב מוול סטריט.

איך נפגשו כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגז?

רונאלדו ורודריגז נפגשו לראשונה ב-2016 בחנות של גוצ'י במדריד. באותו זמן, רונאלדו עדיין היה במערכת יחסים עם חברתו לשעבר, אירינה שייק. עם זאת, השניים הצליחו במהירות והחלו לצאת זמן קצר לאחר מכן. מאז, הזוג היה בלתי נפרד. לעתים קרובות הם מפרסמים תמונות של משפחתם ברשתות החברתיות ונצפו יחד בחופשות ושטיחים אדומים.

מה טיב היחסים ביניהם?

לרונאלדו ורודריגס יש מערכת יחסים חזקה. לעתים קרובות הם נראים יחד בחוץ ונצפו בחופשות ושטיחים אדומים יחד. הם גם מרבים לפרסם תמונות של משפחתם ברשתות החברתיות. בני הזוג גם מאוד תומכים זה בזה. רונאלדו היה קולני לגבי הערצתו לרודריגס, והיא תמכה בו באותה מידה.

מהו השווי הנקי של הזוג?

רונאלדו הוא אחד הספורטאים בעלי השכר הגבוה ביותר בעולם, והשווי הנקי שלו מוערך בכ-450 מיליון דולר. רודריגז היא גם דוגמנית ושחקנית מצליחה, והשווי הנקי שלה מוערך בכ-10 מיליון דולר.

השוואה מהירה

כריסטיאנו רונלדו ג'ורג'ינה רודריגז
שווי נקי: 450 מיליון דולר שווי נקי: 10 מיליון דולר
סטטוס זוגיות: מאורס סטטוס זוגיות: מאורס
ילדים: 3 ילדים: 3
מקצוע: שחקן כדורגל מקצוע: דוגמנית/שחקנית

לסיכום, כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגז הם פאוור קאפל. הם ביחד מאז 2016 ויש להם שלושה ילדים משותפים. רונאלדו הוא אחד הספורטאים בעלי השכר הגבוה ביותר בעולם, ורודריגז היא דוגמנית ושחקנית מצליחה. בני הזוג גם מאוד תומכים זה בזה ולעתים קרובות מפרסמים תמונות של משפחתם ברשתות החברתיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן