דף הבית » איך קוראים » מה השם של א.ק.ג.

מה השם של א.ק.ג.

מה השם של א.ק.ג.

מה זה א.ק.ג.?

אלקטרוקרדיוגרמה (EKG) היא בדיקה המודדת את הפעילות החשמלית של הלב. הוא משמש לאיתור בעיות לב, כגון הפרעות קצב, התקף לב ומחלות לב אחרות. א.ק.ג יכול לשמש גם לניטור תגובת הלב לתרופות או לבדיקת סימנים של מחלת לב. א.ק.ג. הוא הליך לא פולשני המבוצע על ידי הנחת אלקטרודות על החזה והזרועות. האלקטרודות מודדות את הפעילות החשמלית של הלב ושולחות את המידע למחשב. לאחר מכן המחשב יוצר גרף המציג את הפעילות החשמלית של הלב.

למה משמשת א.ק.ג.?

א.ק.ג משמש לאבחון ולמעקב אחר מגוון מצבי לב. זה יכול לשמש כדי לזהות הפרעות קצב, התקף לב ובעיות לב אחרות. זה יכול לשמש גם כדי לנטר את תגובת הלב לתרופות או כדי לבדוק סימנים של מחלת לב. א.ק.ג יכול לשמש גם כדי לבדוק אם יש סימנים להתקף לב. אם ה-EKG מראה שינויים בפעילות החשמלית של הלב, זה עשוי להצביע על התקף לב.

למה אני צריך לצפות במהלך א.ק.ג?

א.ק.ג. הוא הליך לא פולשני המבוצע בדרך כלל במשרד רופא או בבית חולים. במהלך ההליך, אלקטרודות מונחות על החזה והזרועות. האלקטרודות מודדות את הפעילות החשמלית של הלב ושולחות את המידע למחשב. לאחר מכן המחשב יוצר גרף המראה את הפעילות החשמלית של הלב. ההליך בדרך כלל אינו כואב ואורך דקות ספורות בלבד. לאחר ההליך, הרופא יבדוק את התוצאות וידון איתך בכל ממצא.

מהם הסיכונים של א.ק.ג.

א.ק.ג הוא הליך בטוח ולא פולשני. אין סיכונים ידועים הקשורים להליך.

סיכום

א.ק.ג. היא בדיקה לא פולשנית המשמשת לאיתור בעיות לב, כגון הפרעות קצב, התקף לב ומחלות לב אחרות. זהו הליך בטוח וללא כאבים שלוקח דקות ספורות בלבד. לאחר ההליך, הרופא יבדוק את התוצאות וידון איתך בכל ממצא.

סיכום

א.ק.ג. היא בדיקה לא פולשנית המודדת את הפעילות החשמלית של הלב. הוא משמש לאיתור בעיות לב, כגון הפרעות קצב, התקף לב ומחלות לב אחרות. זהו הליך בטוח וללא כאבים שלוקח דקות ספורות בלבד. לאחר ההליך, הרופא יבדוק את התוצאות וידון איתך בכל ממצא. למידע נוסף, צפה בסרטון זה על א.ק.ג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן