דף הבית » איך קוראים » איך קוראים למוניטור עוברי?

איך קוראים למוניטור עוברי?

איך קוראים למוניטור עוברי?

מהו מוניטור עוברי?

מוניטור עוברי הוא מכשיר המשמש לניטור קצב הלב והתכווצויות של העובר במהלך הצירים. הוא משמש לזיהוי כל שינוי בקצב הלב של התינוק או התכווצויות שעלולים להעיד על מצוקה. המוניטור מחובר לרוב לבטן האם באמצעות אלקטרודות. לאחר מכן המוניטור מתעד את קצב הלב והתכווצויות של התינוק ושולח את המידע למוניטור בחדר הלידה.

למה משמש מוניטור עוברי?

מוניטור עוברי משמש לניטור קצב הלב וההתכווצויות של התינוק במהלך הצירים. הוא משמש לזיהוי כל שינוי שעלול להצביע על מצוקה. המוניטור מחובר לרוב לבטן האם באמצעות אלקטרודות. לאחר מכן המוניטור מתעד את קצב הלב והתכווצויות של התינוק ושולח את המידע למוניטור בחדר הלידה.

כיצד פועל מוניטור עוברי?

מוניטור עוברי פועל על ידי מדידת קצב הלב וההתכווצויות של התינוק. המוניטור מחובר לרוב לבטן האם באמצעות אלקטרודות. לאחר מכן המוניטור מתעד את קצב הלב והתכווצויות של התינוק ושולח את המידע למוניטור בחדר הלידה. המידע משמש לאחר מכן למעקב אחר בריאותו של התינוק במהלך הצירים.

איך קוראים למוניטור עוברי?

מוניטור עוברי ידוע גם כמד דופק עוברי, דופלר עוברי או מוניטור עוברי אלקטרוני. הוא משמש לניטור קצב הלב וההתכווצויות של התינוק במהלך הצירים.

סיכום

מוניטור עוברי הוא מכשיר המשמש לניטור קצב הלב והתכווצויות של העובר במהלך הצירים. הוא משמש לזיהוי כל שינוי בקצב הלב של התינוק או התכווצויות שעלולים להעיד על מצוקה. המוניטור מחובר לרוב לבטן האם באמצעות אלקטרודות. לאחר מכן המוניטור מתעד את קצב הלב והתכווצויות של התינוק ושולח את המידע למוניטור בחדר הלידה. מוניטור עוברי ידוע גם כמד דופק עוברי, דופלר עוברי או מוניטור עוברי אלקטרוני. למידע נוסף על מוניטור עוברי כאן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן