דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ריקוטה למסקרפונה?

מה ההבדל בין ריקוטה למסקרפונה?

מהו ריקוטה?

ריקוטה היא גבינה איטלקית העשויה מי גבינה, הנוזל שנשאר לאחר שהכין גבינות אחרות. זוהי גבינה רכה וקרמית עם מרקם מעט גרגרני. ריקוטה קלה בטעם וניתן להשתמש בה במנות מתוקות ומלכות כאחד. לעתים קרובות הוא משמש במנות איטלקיות כמו לזניה, קנלוני ורביולי.

מה זה mascarpone?

מסקרפונה היא גבינה איטלקית העשויה משמנת. זוהי גבינה רכה וקרמית עם מרקם חלק. Mascarpone מעט מתוק בטעם ומשמש לעתים קרובות בקינוחים כמו טירמיסו ועוגות גבינה. זה יכול לשמש גם במנות טעימות כמו ריזוטו.

ההבדל בין ריקוטה למסקרפונה

ההבדל העיקרי בין ריקוטה למסקרפונה הוא המרכיבים המשמשים לייצורם. ריקוטה מיוצרת מי גבינה ואילו מסקרפונה עשויה משמנת. ריקוטה קלה בטעם ובעל מרקם מעט מגורען, ואילו מסקרפונה מעט מתוקה ובעל מרקם חלק.

ריקוטה משתמשת

ריקוטה היא גבינה רב -תכליתית שניתן להשתמש בה במנות מתוקות ומלוחות כאחד. לעתים קרובות הוא משמש במנות איטלקיות כמו לזניה, קנלוני ורביולי. ניתן להשתמש בריקוטה גם בקינוחים כמו עוגת גבינה וקנולי.

mascarpone משתמשת

mascarpone הוא גבינה רב -תכליתית שניתן להשתמש בה במנות מתוקות ומלוחות כאחד. לעתים קרובות הוא משמש בקינוחים כמו טירמיסו ועוגות גבינה. ניתן להשתמש ב- Mascarpone במנות טעימות כמו ריזוטו.

מסקנה

Ricotta ו- Mascarpone הם שתי גבינות איטלקיות שלעתים קרובות מבולבלות. ריקוטה מיוצרת מי גבינה והיא קלה בטעם עם מרקם מעט מגורען. Mascarpone עשוי משמנת והוא מעט מתוק עם מרקם חלק. ניתן להשתמש בשתי הגבינות במנות מתוקות וגם מלוחות.

לא משנה באיזו גבינה תבחר, ריקוטה או מסקרפונה, אתה לא יכול להשתבש!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן