דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין פנקו לפירורי לחם?

מה ההבדל בין פנקו לפירורי לחם?

מהם פנקו ופירורי לחם?

פנקו ופירורי לחם משמשים שניהם כציפוי למזונות מטוגנים. פנקו הוא פירור לחם בסגנון יפני העשוי מלחם לבן ללא הקרסטים. הוא גס וקל יותר מפירורי לחם מסורתיים, ויש לו מרקם פריץ יותר כשהוא מבושל. פירורי לחם עשויים לחם מיובש ויכולים להיות עדינים או גסים. הם משמשים לציפוי אוכל לפני טיגון או אפייה.

מה ההבדל בין פנקו לפירורי לחם?

ההבדל העיקרי בין פנקו לפירורי לחם הוא המרקם. פנקו גס יותר וקל יותר מפירורי לחם מסורתיים, ויש לו מרקם פריץ יותר כשהוא מבושל. פירורי לחם עשויים לחם מיובש ויכולים להיות עדינים או גסים. פנקו מיוצר גם מלחם לבן ללא הקרסטים, ואילו פירורי לחם יכולים להיות מכינים מכל סוג של לחם.

כיצד להשתמש בפנקו ובפירורי לחם

ניתן להשתמש בשניהם פנקו ופירורי לחם לציפוי מזון לפני טיגון או אפייה. פנקו משמש לרוב לציפוי דגים, עוף וירקות, ואילו פירורי לחם משמשים לציפוי בשרים וקדרה. פנקו משמש גם לייצור ציפוי פריך לקדיפות וקרינינים.

מה עדיף: פנקו או פירורי לחם?

גם לפנקו וגם לפירורי הלחם היתרונות והחסרונות שלהם. פנקו קל יותר ופריץ יותר מפירורי לחם, אך הוא יכול להיות מעורפל אם לא מבושל כראוי. פירורי הלחם מגוונים יותר וניתן להשתמש בהם במגוון כלים, אך הם יכולים להיות פריכים מדי אם מבושלים יתר על המידה. בסופו של דבר, זה תלוי במנה ובמרקם הרצוי.

פנקו מול פירורי לחם: השורה התחתונה

פנקו ופירורי לחם משמשים שניהם כציפוי למזונות מטוגנים. פנקו גס יותר וקל יותר מפירורי לחם מסורתיים, ויש לו מרקם פריץ יותר כשהוא מבושל. פירורי לחם עשויים לחם מיובש ויכולים להיות עדינים או גסים. בסופו של דבר, זה תלוי במנה ובמרקם הרצוי.

מסקנה

לא משנה באיזה מהם תבחרו, פנקו או פירורי לחם, אינכם יכולים להשתבש! שניהם טעימים ויהפכו את הכלים שלכם לפריכים במיוחד וטעימים. אז קדימה ותנסה להם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן