דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין סוגי פנינים?

מה ההבדל בין סוגי פנינים?

סוגי פנינים

פנינים מגיעות בצורות, גדלים וצבעים רבים. פנינים טבעיות נוצרות כאשר מגרה, כמו גרגר חול, נכנס לאויסטר או רכיכות והקולוסק מפריש חומר שנקרא Nacre כדי להגן על עצמו. פנינים מתורבתות נוצרות כאשר חקלאי פנינה מכניס גרעין לתוך הרכיכות והקולוסק מפריש את נקר סביבו.

פניני מים מתוקים

פניני מים מתוקים מתורבתים במולים מים מתוקים. הם מגיעים במגוון צורות, גדלים וצבעים. בדרך כלל הם פחות יקרים מאשר פניני מי מלח ולעתים קרובות משמשים בתכשיטים.

פניני אקויה

פניני אקויה הם פניני מי מלח המעובדים בתורבת צדפה אקויה. הם בדרך כלל לבנים או בצבע שמנת וטווחים בגודל של 2 מ”מ ל -10 מ”מ. הם הסוג הפופולרי ביותר של פנינה ומשמשים לעתים קרובות בתכשיטים.

פנינים טהיטיאן

פנינים טהיטיאניות הן פניני מי מלח העומדות בתורבת בצדפה עם שפתיים שחורות. הם בדרך כלל שחורים או אפורים כהים וטווחים בגודל 8 מ”מ ל 16 מ”מ. לעתים קרובות הם משמשים בתכשיטים והם יקרים יותר מסוגי פנינים מסוגים אחרים.

פניני ים דרום

פניני הים הדרומיים הם פניני מי מלח המעובדות בתרבית צדפה עם שפנת הכסף. הם בדרך כלל לבנים, זהב או כסף וטווחים בגודל 8 מ”מ ל 20 מ”מ. הם סוג הפנינה היקר ביותר ומשמשים לעתים קרובות בתכשיטים.

פניני קשי

פניני קשי נוצרים כאשר הרכיכות דוחה את הגרעין ומפריש את נקר סביב המעצבן. הם בדרך כלל קטנים ומגיעים במגוון צורות, גדלים וצבעים. לעתים קרובות הם משמשים בתכשיטים והם פחות יקרים מסוגי פנינים אחרים.

לא משנה באיזה סוג פנינה תבחרו, זה בטוח תוספת יפה לכל אוסף תכשיטים. אז קדימה ובחר עבורך את הפנינה המושלמת!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן