דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין כבש לעז?

מה ההבדל בין כבש לעז?

מה זה כבש?

כבש הוא כבשה צעירה, בדרך כלל פחות משנה. כבשים נולדות עם מעיל צמר עבה והם בדרך כלל בצבע לבן. כבשים מורמים בדרך כלל לצמר, בשר וחלבם. כבשים הם בדרך כלל בעלי חיים עדינים וצפייה, ולעתים קרובות הם מוחזקים כחיות מחמד.

מה זה עז?

עז היא יונק ששייך למשפחת Bovidae. עזים מורמות בדרך כלל לחלב, בשר ופרווה. עזים בדרך כלל עצמאיות ופעילות יותר מכבשים, ולעתים קרובות הן מוחזקות כחיות מחמד או משמשות לרעה. עזים בדרך כלל חומות או שחורות בצבע ובעלות פרווה קצרה וגסה.

מה ההבדל בין כבש לעז?

גודל

ההבדל הברור ביותר בין כבש לעז הוא גודלם. כבשים בדרך כלל קטנות בהרבה מעיזים, והם בדרך כלל בני פחות משנה. עזים, לעומת זאת, בדרך כלל גדולות מכבשים ויכולות להיות עד שנתיים.

פרווה

הבדל נוסף בין כבש לעז הוא פרוותם. כבשים נולדים בדרך כלל עם מעיל צמר עבה, שהוא בדרך כלל בצבע לבן. עזים, לעומת זאת, יש פרווה קצרה וגסה שבדרך כלל חומה או שחורה בצבע.

אישיות

אישיותם של כבשים ועיזים שונים גם הם. כבשים הם בדרך כלל בעלי חיים עדינים וצפייה, בעוד שעזים בדרך כלל עצמאיות ופעילות יותר. כבשים נשמרות בדרך כלל כחיות מחמד, ואילו עזים משמשות בדרך כלל לרעה או נשמרות כחיות מחמד.

אז מה ההבדל בין כבש לעז? כבשים בדרך כלל קטנות יותר מעיזים, יש מעיל צמר עבה, ולרוב הם עדינים וצועדים. עזים בדרך כלל גדולות מכבשים, יש להן פרווה קצרה וגסה ולרוב הן עצמאיות ופעילות יותר. לא משנה באיזה מהם תבחרו, שניהם מייצרים חיות מחמד נהדרות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן