דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין דרבן לקיפוד?

מה ההבדל בין דרבן לקיפוד?

מה זה דרבן?

דרבן הוא סוג של יונק קטן יליד דרום אפריקה. זה בן למשפחת המונגוז ומכונה גם המונגוז הדק. זוהי חיה קטנה, שאורכה בדרך כלל בין 12 ל -18 אינץ ‘, ובעלת גוף ארוך ורזה עם חוטם מחודד ורגליים קצרות. פרוות הדרבן בדרך כלל אפור או חום בצבע, ויש לו זנב ארוך וסואני.

מהו קיפוד?

קיפוד הוא יונק קטן יליד אירופה, אסיה ואפריקה. זה בן למשפחת Erinaceidae ומכונה גם הקיפוד האירופי. זוהי חיה קטנה, שאורכה בדרך כלל בין 6 ל 12 אינץ ‘, ובעלת גוף קצר ומלאי עם חוטם מחודד ורגליים קצרות. פרוות הקיפוד בדרך כלל חומה או שחורה בצבע, ויש לו מעיל קצר וקוצני.

מהם ההבדלים בין דרבן לקיפוד?

גודל

ההבדל הברור ביותר בין דרבן לקיפוד הוא גודלם. הדרבן גדול מהקיפוד, בדרך כלל נמדד בין 12 ל -18 אינץ ‘, ואילו הקיפוד קטן יותר, בדרך כלל נמדד בין 6 ל 12 אינץ’.

פרווה

הבדל נוסף בין דרבן לקיפוד הוא פרוותם. לדרבן זנב ארוך וסואני ופרוותו בדרך כלל בצבע אפור או חום. לקיפוד מעיל קצר וקוצני ופרוותו בדרך כלל חום או שחור בצבע.

בית גידול

הדרבן הוא יליד דרום אפריקה, ואילו הקיפוד יליד אירופה, אסיה ואפריקה. הדרבן נמצא בדרך כלל בשדות עשב ובסוואנות פתוחות, ואילו הקיפוד נמצא בדרך כלל ביערות, כרי דשא וגנים.

דיאטה

הדרבן הוא אומניבור, כלומר הוא אוכל גם צמחים וגם בעלי חיים. בדרך כלל הוא אוכל חרקים, יונקים קטנים ופירות. הקיפוד הוא חרקים, כלומר הוא אוכל בעיקר חרקים. בדרך כלל הוא אוכל תולעים, חיפושיות וחרקים קטנים אחרים.

אז, הנה לך את זה! ההבדל בין דרבן לקיפוד די ברור. לדרבן גדול יותר, יש לו זנב ארוך וסואני, והוא יליד דרום אפריקה, בעוד שהקיפוד קטן יותר, יש לו מעיל קצר וקוצני, והוא יליד אירופה, אסיה ואפריקה. עכשיו אתה יודע מה ההבדל בין שתי בעלי החיים האלה!

לא משנה באיזה מהם תבחרו, שניהם מייצרים חיות מחמד נהדרות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן