דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין כבשים פטה לפטה עז?

מה ההבדל בין כבשים פטה לפטה עז?

מהי גבינת פטה?

גבינת פטה היא גבינה פופולרית המשמשת במנות רבות. זוהי גבינה גסית מעוצבת העשויה מחלב כבשים, או מתערובת של כבשים וחלב עיזים. גבינת פטה היא גבינה מתפוררת, שנוצרת בדרך כלל לבלוקים גדולים, ובעלת מרקם מעט גרגרני. זוהי גבינה מלוחה, עם טעם טנגי.

מה ההבדל בין פטה כבשים לפטה עזים?

ההבדל העיקרי בין פטה כבשים לפטה עזים הוא סוג החלב המשמש לייצור הגבינה. פטה כבשים מיוצרת מחלב כבשים, ואילו פטה עזים עשויה מתערובת של כבשים וחלב עיזים. פטה כבשים נוטה להיות קרם יותר וקלה יותר בטעם מאשר פטה עזים, שהיא חדה יותר וטנגרית.

מרקם

פטה כבשים בדרך כלל שמנת ורכה יותר מאשר פטה עזים. פטה כבשים גם מתפוררת יותר מאשר פטה עזים, הנוטה להיות מוצקה ומוצקה יותר. פטה כבשים לחות יותר מפטה עזים.

טעם

פטה כבשים מתונה וקרם יותר בטעם מאשר פטה עזים. פטה כבשים גם פחות מלוחה מפטה עזים. לכבשים פטה טעם עדין וחמאה, ואילו פטה של ​​עז יש טעם חד יותר טנג’ר.

תזונה

פטה כבשים גבוהה יותר בשומן ובקלוריות מאשר פטה עזים. פטה כבשים גבוהה גם בסידן ובחלבון מאשר פטה עזים. פטה כבשים גבוהה גם בכולסטרול מאשר פטה עזים.

שימושים

פטה כבשים משמשת לרוב בסלטים, כריכים ובמנות אחרות. הוא משמש גם כציפוי לפיצה ומנות אחרות. פטה עזים משמשת לרוב בסלטים, כריכים ובמנות אחרות. הוא משמש גם כציפוף לפיצה וכלים אחרים.

אז, כשמדובר בפטה כבשים ופטה עזים, ההבדל העיקרי הוא סוג החלב המשמש לייצור הגבינה. פטה כבשים קרם יותר וקלה יותר בטעם מאשר פטה עזים, שהיא חדה יותר וטנג’רית. פטה כבשים גבוהה גם בשומן ובקלוריות מאשר פטה עזים.

לא משנה באיזה סוג פטה תבחר, זה בטוח יוסיף טעם טעים למנות המועדפות עליך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן