דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין קרם BB לקרם CC?

מה ההבדל בין קרם BB לקרם CC?

מהו קרם BB?

קרם BB עומד על “Bape Balm” או “Balm Balm” והוא סוג של מוצר קוסמטי פנים כל אחד. זה נועד להחליף את קרם הלחות הרגיל, פריימר, יסוד וחסמי שמש. קרמים BB הם בדרך כלל כהים ויכולים לספק כיסוי קל עד בינוני. הם מנוסחים גם עם מרכיבים לטיפול בעור כמו נוגדי חמצון, חומצה היאלורונית ופפטידים כדי לעזור להזין ולהגן על העור.

מהו קרם CC?

קרם CC עומד לקרם “תיקון צבע” והוא סוג של מוצר קוסמטי פנים כל אחד. זה נועד להחליף את קרם הלחות הרגיל, פריימר, יסוד וחסמי שמש. קרמים CC הם בדרך כלל כהים ויכולים לספק כיסוי קל עד בינוני. הם מנוסחים גם עם מרכיבים לטיפול בעור כמו נוגדי חמצון, חומצה היאלורונית ופפטידים כדי לעזור להזין ולהגן על העור.

מה ההבדל בין קרם BB לקרם CC?

ההבדל העיקרי בין קרם BB לקרם CC הוא שקרם BB מיועד לספק כיסוי ואפילו גוון עור, ואילו קרם CC נועד לצבוע נכון ולספק מראה טבעי יותר. קרם BB הוא בדרך כלל עבה יותר ומספק יותר כיסוי מאשר קרם CC. קרם CC הוא בדרך כלל קל יותר ומספק כיסוי מוחלט יותר. גם קרם BB וגם קרם CC מנוסחים עם מרכיבי טיפוח בעור כדי לעזור להזין ולהגן על העור.

יתרונות קרם BB

קרם BB הוא אפשרות נהדרת למי שרוצה גוון וכיסוי עור אחי יותר. זו גם אפשרות נהדרת למי שרוצה לחסוך זמן בשגרת הבוקר שלהם. קרם BB יכול להחליף את קרם הלחות הרגיל שלך, פריימר, יסוד וסניף השמש שלך, כך שתוכל להשיג את כל היתרונות של מוצרים אלה בצעד קל אחד.

יתרונות קרם CC

קרם CC הוא אפשרות נהדרת למי שרוצה מראה טבעי יותר. זו גם אפשרות נהדרת למי שרוצה לחסוך זמן בשגרת הבוקר שלהם. קרם CC יכול להחליף את קרם הלחות הרגיל שלך, פריימר, יסוד וסניף השמש שלך, כך שתוכל להשיג את כל היתרונות של מוצרים אלה בצעד קל אחד.

מי מהם כדאי לבחור?

הבחירה בין קרם BB לקרם CC תלויה בסוג העור שלך ובמראה שאתה מנסה להשיג. אם אתה רוצה יותר כיסוי וגוון עור אחיד, אז קרם BB הוא האפשרות הטובה יותר. אם אתה רוצה מראה טבעי יותר, CC Cream הוא האפשרות הטובה יותר. גם קרם BB וגם קרם CC מנוסחים עם מרכיבי טיפוח בעור כדי לעזור להזין ולהגן על העור.

לא משנה באיזה מהם תבחרו, קרם BB או קרם CC, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מוצר נהדר שיעזור לכם להיראות ולהרגיש את המיטב שלכם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן