דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ביסטרו, פטיסרי, בולנזה ובראסארי?

מה ההבדל בין ביסטרו, פטיסרי, בולנזה ובראסארי?

מה זה ביסטרו?

ביסטרו היא מסעדה קטנה המגישה ארוחות פשוטות. בדרך כלל יש לו אווירה מזדמנת ולעתים קרובות היא מנוהלת על ידי המשפחה. ביסטרו מגישים בדרך כלל מטבח צרפתי, כמו פריטס סטייק, מרק בצל ומסייה קרוקית. הם עשויים להגיש גם סוגים אחרים של אוכל, כמו מנות איטלקיות או ספרדיות.

מה זה פטיסרי?

פטיסרי הוא סוג של מאפייה המתמחה במאפים ובפינוקים מתוקים אחרים. בדרך כלל נמצאות פטיפסות בצרפת, אך ניתן למצוא אותן גם במדינות אחרות. בדרך כלל משרתים פטיפסות עוגות, טארטות, מקרונים וקינוחים אחרים. הם עשויים להגיש גם פריטים טעימים כמו קישנים וכריכים.

מה זה בולונז?

בולונז הוא סוג של מטבח איטלקי שמקורו בעיר בולוניה. זהו רוטב על בסיס בשר שמוגש בדרך כלל עם פסטה. בולנזה מיוצרת בדרך כלל עם בקר טחון, עגבניות, בצל, גזר, סלרי ועשבי תיבול. לעתים קרובות הוא מוגש עם ספגטי, אך ניתן להגיש אותו גם עם סוגים אחרים של פסטה.

מה זה Brasari?

Brasari הוא סוג של מטבח איטלקי שמקורו בעיר ברשיה. זהו רוטב מבוסס עגבניות שמוגש בדרך כלל עם פסטה. Brasari מיוצר בדרך כלל עם עגבניות, בצל, שום ועשבי תיבול. לעתים קרובות הוא מוגש עם ספגטי, אך ניתן להגיש אותו גם עם סוגים אחרים של פסטה.

מסקנה

Bistro, Patisserie, Bolognese ו- Brasari הם כל סוגי המסעדות והמטבחים שיש להם תכונות ייחודיות משלהם. ביסטרו מגישים מטבח צרפתי, פטיפסות המתמחות במאפים ופינוקים מתוקים אחרים, בולונז הוא רוטב על בסיס בשר, ובראסרי הוא רוטב על בסיס עגבניות. לא משנה באיזה סוג מסעדה או מטבח תבחרו, אתם בטוחים ארוחה טעימה!

אז למה אתה מחכה? צאו לחקור את עולמם של ביסטרו, פטיסרי, בולנזה ובראסרי!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן