דף הבית » למה אני » מדוע אני מקבל הודעות מעיתון הארץ?

מדוע אני מקבל הודעות מעיתון הארץ?

מדוע אני מקבל הודעות מעיתון הארץ?

מה זה "הארץ"?

"הארץ" הוא עיתון ישראלי שקיים משנת 1918. זהו אחד העיתונים הוותיקים בארץ וידוע בעמדתו העצמאית והמתקדמת. הוא יוצא לאור הן בעברית והן באנגלית ונקרא בהרחבה הן על ידי ישראלים והן על ידי אנשים מרחבי העולם.

מדוע אני מקבל הודעות מ"הארץ"?

אם אתה מקבל הודעות מ"הארץ", כנראה בגלל שנרשמת לרשימת המיילים שלהם. "הארץ" מציע מגוון עלונים ועדכוני דוא"ל נוספים שתוכלו להירשם אליהם, לרבות עדכוני חדשות, מאמרי דעה ומבצעים מיוחדים. אם נרשמתם לאחד מאלה, תקבלו מיילים מ"הארץ".

מה אני יכול לעשות בנידון?

אם אתה מקבל מיילים מ"הארץ" שאתה לא רוצה לקבל, אתה יכול לבטל את המנוי מרשימת המיילים שלהם. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על הקישור "בטל הרשמה" בתחתית המייל. פעולה זו תסיר אותך מהרשימה שלהם ולא תקבל יותר מהם מיילים.

מה אם אני לא רוצה לבטל את המנוי?

אם אינך רוצה לבטל את המנוי מ"הארץ", אך אינך רוצה לקבל מהם כמה שיותר מיילים, תוכל להתאים את הגדרות המנוי שלך. רוב שירותי הדוא"ל מאפשרים לך להתאים אישית את התדירות שבה אתה מקבל מיילים משולח מסוים. אתה יכול גם לבחור לקבל רק סוגים מסוימים של מיילים מהם, כגון עדכוני חדשות או מאמרי דעה.

האם אני יכול לחסום מיילים של הארץ?

כן, אתה יכול לחסום מיילים מ"הארץ" אם אתה לא רוצה לקבל מהם מיילים. רוב שירותי האימייל מאפשרים לך לחסום מיילים משולחים ספציפיים. זה ימנע מכל אימייל מ"הארץ" להגיע לתיבת הדואר הנכנס שלך.

האם אוכל לדווח על דואר זבל מ"הארץ"?

כן, אתה יכול לדווח על דואר זבל מ"הארץ". לרוב שירותי הדואר האלקטרוני יש כפתור "דווח על דואר זבל" עליו תוכל ללחוץ כדי לדווח על דואר אלקטרוני כדואר זבל. זה יעזור להבטיח שאנשים אחרים לא יקבלו את אותם הודעות דואר זבל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן