דף הבית » למה אני » מדוע אני מקבל הודעות מעיתון הארץ בגוגל כרום?

מדוע אני מקבל הודעות מעיתון הארץ בגוגל כרום?

מדוע אני מקבל הודעות מעיתון הארץ בגוגל כרום?

מה זה עיתון הארץ?

עיתון הארץ הוא עיתון יומי ישראלי היוצא לאור בתל אביב. זהו אחד העיתונים הוותיקים בארץ, שנוסד בשנת 1919. הוא ידוע בעמדתו העצמאית והמתקדמת בנושאים פוליטיים וחברתיים. העיתון זמין גם באנגלית, ויש לו קהל קוראים בינלאומי גדול.

מדוע אני מקבל הודעות מעיתון הארץ?

אם אתה משתמש בגוגל כרום, אולי שמת לב שאתה מקבל הודעות מעיתון הארץ. הסיבה לכך היא שהעיתון איפשר הודעות Google Chrome עבור האתר שלו. המשמעות היא שכאשר תבקרו באתר, תקבלו התראות על מאמרים חדשים ותכנים נוספים.

כיצד להפסיק לקבל הודעות מעיתון הארץ

אם אינכם רוצים לקבל הודעות מעיתון הארץ, תוכלו לעצור אותן בקלות. לשם כך פתחו את גוגל כרום ועברו לאתר של עיתון הארץ. לאחר מכן, לחץ על סמל "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה של העמוד. בתפריט ההגדרות תראה אפשרות לבטל התראות מעיתון הארץ. לאחר שעשיתם זאת, לא תקבלו יותר התראות מהעיתון.

אילו הודעות נוספות אני יכול לקבל ב-Google Chrome?

Google Chrome מאפשר לך לקבל התראות ממגוון אתרים. אתה יכול לבחור לקבל התראות מאתרי חדשות, אתרי מדיה חברתית ואתרים אחרים. כדי להפעיל התראות מאתר, פשוט בקר באתר ולחץ על סמל "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה של העמוד. לאחר מכן, תוכל לבחור להפעיל התראות מהאתר.

שאלות ותשובות

  • ש: האם אוכל לקבל התראות מאתרים אחרים ב-Google Chrome?
  • ת: כן, אתה יכול לקבל התראות מאתרים אחרים ב-Google Chrome. כדי להפעיל התראות מאתר, פשוט בקר באתר ולחץ על סמל "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה של העמוד. לאחר מכן, תוכל לבחור להפעיל התראות מהאתר.
  • ש: איך מפסיקים לקבל הודעות מעיתון הארץ?
  • ת: להפסקת קבלת הודעות מעיתון הארץ, פתחו את גוגל כרום ועברו לאתר של עיתון הארץ. לאחר מכן, לחץ על סמל "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה של העמוד. בתפריט ההגדרות תראה אפשרות לבטל התראות מעיתון הארץ.

סיכום

עיתון הארץ הוא עיתון יומי ישראלי היוצא לאור בתל אביב. זהו אחד העיתונים הוותיקים בארץ, וידוע בעמדתו העצמאית והמתקדמת בנושאים פוליטיים וחברתיים. אם אתה משתמש בגוגל כרום, אולי שמת לב שאתה מקבל הודעות מעיתון הארץ. הסיבה לכך היא שהעיתון איפשר הודעות Google Chrome עבור האתר שלו. אם אינכם מעוניינים לקבל הודעות מעיתון הארץ, תוכלו לעצור אותן בקלות על ידי כניסה לאתר ולחיצה על סמל "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה של העמוד. בנוסף, תוכל לקבל התראות מאתרים אחרים ב-Google Chrome על ידי ביקור באתר ולחיצה על סמל "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה של הדף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן