דף הבית » למה אני » למה אני לא מקבל מיילים?

למה אני לא מקבל מיילים?

למה אני לא מקבל מיילים?

בדוק את תיקיית הספאם או הזבל שלך

הצעד הראשון בפתרון הבעיות מדוע אינך מקבל הודעות דוא”ל הוא לבדוק את תיקיית הספאם או הזבל שלך. לספקי דוא”ל רבים יש מסננים שיכולים לזהות בטעות אימיילים לגיטימיים כספאם. אם תמצא אימייל בתיקיית הספאם או הזבל שלך, תוכל לסמן אותו כלא דואר זבל כדי להבטיח שתקבל הודעות דוא”ל עתידיות מאותו שולח.

נושאים קשורים:

 

בדוק את מסנני הדואר האלקטרוני שלך

אם אינך מקבל מיילים משולח מסוים, ייתכן שהגדרת מסנן דוא”ל שחוסם את המיילים שלו. בדוק את מסנני האימייל שלך כדי לוודא שלא חסמת את השולח. אם יש לך, תוכל להסיר את המסנן כדי להתחיל לקבל הודעות דוא”ל מאותו שולח.

בדוק את מכסת האימייל שלך

סיבה אפשרית נוספת לאי קבלת מיילים היא שחשבון הדוא”ל שלך הגיע למכסת האחסון שלו. בדוק את מכסת האחסון של חשבון האימייל שלך כדי לוודא שהיא לא מלאה. אם כן, תצטרך למחוק כמה הודעות דוא”ל או לשדרג את מכסת האחסון שלך כדי להתחיל לקבל שוב הודעות דוא”ל.

בדוק את הגדרות הדוא”ל שלך

אם אתה עדיין לא מקבל הודעות דוא”ל, בדוק את הגדרות הדוא”ל שלך כדי לוודא שהן נכונות. ודא שכתובת הדוא”ל שלך נכונה ושהגדרות שרת הדוא”ל שלך נכונות. אם ההגדרות שלך שגויות, לא תוכל לקבל מיילים.

בדוק את הגדרות חומת האש שלך

אם יש לך חומת אש מופעלת במחשב שלך, ייתכן שהיא חוסמת הודעות דוא”ל נכנסות. בדוק את הגדרות חומת האש שלך כדי לוודא שהיא אינה חוסמת הודעות דוא”ל נכנסות. אם כן, יהיה עליך להוסיף חריג עבור שרת הדוא”ל כדי לאפשר הודעות דוא”ל נכנסות.

בדוק את תוכנת האנטי וירוס שלך

תוכנת האנטי-וירוס שלך יכולה גם לחסום הודעות דוא”ל נכנסות. בדוק את הגדרות האנטי-וירוס שלך כדי לוודא שהוא אינו חוסם הודעות דוא”ל נכנסות. אם כן, תצטרך להוסיף חריג עבור שרת הדוא”ל כדי לאפשר הודעות דוא”ל נכנסות.

צור קשר עם ספק הדוא”ל שלך

אם ניסית את כל השלבים לעיל ועדיין אינך מקבל הודעות דוא”ל, עליך לפנות לספק הדוא”ל שלך. הם יוכלו לעזור לך לפתור את הבעיה ולהחזיר אותך לפעולה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן