דף הבית » למה אני » למה אני לא מקבל מיילים?

למה אני לא מקבל מיילים?

למה אני לא מקבל מיילים?

מה גורם לבעיות במשלוח דואר אלקטרוני?

האם אתה מתקשה לקבל מיילים? זה יכול להיות מתסכל כשאתה מצפה להודעה חשובה והיא לא מגיעה. ישנן מספר סיבות שונות מדוע ייתכן שאינך מקבל הודעות דוא"ל. הסיבה השכיחה ביותר לבעיות במסירת דואר אלקטרוני היא תיבת דואר מלאה. אם תיבת הדואר שלך מלאה, שרת הדואר האלקטרוני לא יוכל להעביר הודעות חדשות. כדי לתקן זאת, תצטרך למחוק חלק מהודעות הדוא"ל הקיימות שלך כדי לפנות מקום לחדשים. סיבה נפוצה נוספת לבעיות במשלוח אימייל היא כתובת דוא"ל שגויה. אם הזנת כתובת דוא"ל שגויה בעת ההרשמה לשירות או שליחת דוא"ל, ההודעה לא תימסר. כדי לתקן זאת, תצטרך לבדוק שוב את כתובת האימייל שהזנת ולוודא שהיא נכונה. סיבה שלישית לבעיות במסירת דואר אלקטרוני היא שולח חסום. אם שולח האימייל נחסם על ידי ספק הדוא"ל שלך, ההודעה לא תימסר. כדי לתקן זאת, תצטרך לבטל את חסימת השולח בהגדרות האימייל שלך.

כיצד לפתור בעיות במשלוח דואר אלקטרוני

אם אתה מתקשה לקבל מיילים, הצעד הראשון הוא לבדוק את תיבת הדואר שלך. ודא שהוא לא מלא ושיש לך מספיק מקום להודעות חדשות. אם תיבת הדואר שלך מלאה, מחק כמה מהודעות הדוא"ל הקיימות שלך כדי לפנות מקום לחדשים. השלב הבא הוא לבדוק פעמיים את כתובת הדוא"ל שהזנת. ודא שהוא נכון ושהזנת אותו נכון. אם כתובת האימייל שגויה, ההודעה לא תימסר. השלב השלישי הוא לבדוק את הגדרות הדוא"ל שלך. ודא ששולח האימייל אינו חסום. אם השולח חסום, בטל את החסימה שלו בהגדרות האימייל שלך.

תבדוק את תיקיית הספאם שלך

אם אתה עדיין מתקשה לקבל הודעות דוא"ל, השלב הבא הוא לבדוק את תיקיית הספאם שלך. לפעמים ניתן לסמן בטעות מיילים כדואר זבל ולשלוח אותם לתיקיית הספאם. כדי לבדוק את תיקיית הספאם שלך, פתח את לקוח הדואר האלקטרוני שלך וחפש את תיקיית ה"ספאם". אם אתה מוצא את ההודעה בתיקיית הספאם, סמן אותה כ"לא דואר זבל" והעבר אותה לתיבת הדואר הנכנס שלך.

בדוק את מסנני הדואר האלקטרוני שלך

סיבה אפשרית נוספת לבעיות במשלוח דוא"ל היא מסנני דוא"ל. אם הגדרתם מסנני דוא"ל, ייתכן שהם חוסמים הודעות מסוימות. כדי לבדוק את מסנני הדוא"ל שלך, פתח את לקוח הדוא"ל שלך וחפש את הקטע "מסננים" או "כללים". אם אתה מוצא מסננים כלשהם שחוסמים הודעות מסוימות, השבת אותם או התאם אותם כך שהם לא יחסמו את ההודעות שאתה מצפה לה.

צור קשר עם ספק הדוא"ל שלך

אם ניסית את כל השלבים לעיל ואתה עדיין מתקשה לקבל הודעות דוא"ל, השלב הבא הוא ליצור קשר עם ספק הדוא"ל שלך. הסבר את הבעיה והם אמורים להיות מסוגלים לעזור לך לפתור את הבעיה. בעיות מסירת דוא"ל יכולות להיות מתסכלות, אבל עם קצת פתרון בעיות, אתה אמור להיות מסוגל להחזיר את המיילים שלך לזרום. אם אתה מתקשה לקבל הודעות דוא"ל, בדוק את תיבת הדואר שלך, בדוק שוב את כתובת הדוא"ל, בדוק את הגדרות הדוא"ל שלך, בדוק את תיקיית הספאם שלך ובדוק את מסנני הדוא"ל שלך. אם כל השאר נכשל, צור קשר עם ספק הדוא"ל שלך לקבלת עזרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן