דף הבית » למה אני » למה אני לא מקבל אימיילים באייפון שלי?

למה אני לא מקבל אימיילים באייפון שלי?

למה אני לא מקבל אימיילים באייפון שלי?

סיבות נפוצות לאי קבלת מיילים באייפון

האם אתה מוצא את עצמך לא מקבל מיילים באייפון שלך? זו בעיה שכיחה איתה מתמודדים משתמשי אייפון רבים. ישנן מספר גורמים פוטנציאליים לבעיה זו, ובמאמר זה נסקור כמה מהגורמים הנפוצים ביותר.

הגדרות אימייל שגויות

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לאי קבלת מיילים באייפון שלך היא הגדרות אימייל שגויות. אם שינית לאחרונה את כתובת הדוא"ל שלך, או אם שינית לאחרונה את סיסמת הדוא"ל שלך, ייתכן שתצטרך לעדכן את הגדרות הדוא"ל שלך באייפון שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך ואז הקש על "דואר, אנשי קשר, יומנים". משם, תוכל לבחור את חשבון הדוא"ל שבו אתה נתקל בבעיות ולעדכן את ההגדרות.

הגדרות שרת שגויות

סיבה אפשרית נוספת לאי קבלת מיילים באייפון שלך היא הגדרות שרת שגויות. אם ספק הדוא"ל שלך שינה לאחרונה את הגדרות השרת שלו, ייתכן שתצטרך לעדכן את הגדרות האייפון שלך כך שיתאימו. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך ואז הקש על "דואר, אנשי קשר, יומנים". משם, תוכל לבחור את חשבון הדוא"ל שבו אתה נתקל בבעיות ולעדכן את הגדרות השרת.

פתרון בעיות אי קבלת אימיילים באייפון

אם אתה עדיין לא מקבל הודעות דוא"ל באייפון שלך לאחר עדכון ההגדרות שלך, יש עוד כמה צעדים לפתרון בעיות שאתה יכול לנקוט.

בדוק את מסנני הדואר האלקטרוני שלך

אם הגדרת לאחרונה מסנני אימייל, ייתכן שהם מונעים מהודעות דוא"ל להגיע לתיבת הדואר הנכנס שלך. כדי לבדוק את מסנני הדוא"ל שלך, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך ואז הקש על "דואר, אנשי קשר, לוחות שנה". משם, תוכל לבחור את חשבון הדוא"ל שבו אתה נתקל בבעיות ולבדוק את המסננים.

תבדוק את תיקיית הספאם שלך

אם אינך מקבל מיילים, מומלץ גם לבדוק בתיקיית הספאם שלך. לפעמים, ניתן לסמן בטעות הודעות דואר אלקטרוני כדואר זבל ולשלוח אותן לתיקיית הספאם. כדי לבדוק את תיקיית הספאם שלך, פתח את אפליקציית הדואר באייפון שלך ואז הקש על התיקיה "ספאם".

השוואה מהירה

גורם פִּתָרוֹן
הגדרות אימייל שגויות עדכן את הגדרות הדוא"ל
הגדרות שרת שגויות עדכן את הגדרות השרת
מסנני דואר אלקטרוני בדוק מסנני דואר אלקטרוני
תיקיית ספאם בדוק את תיקיית הספאם

סיכום

אם אינך מקבל מיילים באייפון שלך, ישנן מספר סיבות אפשריות. הסיבות הנפוצות ביותר הן הגדרות דוא"ל שגויות, הגדרות שרת שגויות, מסנני דואר אלקטרוני ותיקיית הספאם. כדי לפתור בעיה זו, תחילה עליך לבדוק את הגדרות הדוא"ל והגדרות השרת שלך, ולאחר מכן לבדוק את מסנני הדוא"ל ואת תיקיית הספאם.

שאלות ותשובות

ש: כיצד אוכל לעדכן את הגדרות האימייל שלי באייפון?

ת: כדי לעדכן את הגדרות הדוא"ל שלך באייפון שלך, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך ולאחר מכן הקש על "דואר, אנשי קשר, לוחות שנה". משם, תוכל לבחור את חשבון הדוא"ל שבו אתה נתקל בבעיות ולעדכן את ההגדרות.

ש: איך אני מעדכן את הגדרות השרת שלי באייפון?

ת: כדי לעדכן את הגדרות השרת שלך באייפון שלך, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך ואז הקש על "דואר, אנשי קשר, לוחות שנה". משם, תוכל לבחור את חשבון הדוא"ל שבו אתה נתקל בבעיות ולעדכן את הגדרות השרת.

ש: כיצד אוכל לבדוק את מסנני הדוא"ל שלי באייפון שלי?

ת: כדי לבדוק את מסנני הדוא"ל שלך באייפון שלך, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך ולאחר מכן הקש על "דואר, אנשי קשר, יומנים". משם, תוכל לבחור את חשבון הדוא"ל שבו אתה נתקל בבעיות ולבדוק את המסננים.

ש: איך אני בודק את תיקיית הספאם שלי באייפון?

ת: כדי לבדוק את תיקיית הספאם שלך באייפון, פתח את אפליקציית הדואר באייפון שלך ולאחר מכן הקש על התיקיה "ספאם".

סיכום

אם אינך מקבל מיילים באייפון שלך, ישנן מספר סיבות אפשריות. הסיבות הנפוצות ביותר הן הגדרות דוא"ל שגויות, הגדרות שרת שגויות, מסנני דואר אלקטרוני ותיקיית הספאם. כדי לפתור בעיה זו, תחילה עליך לבדוק את הגדרות הדוא"ל והגדרות השרת שלך, ולאחר מכן לבדוק את מסנני הדוא"ל ואת תיקיית הספאם. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם ספק הדוא"ל שלך לקבלת סיוע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן