דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל משקולת קצרה?

כמה שוקל משקולת קצרה?

כמה שוקל משקולת קצרה?

מה זה משקולת קצרה?

משקולת קצרה היא סוג של משקולת קצרה יותר מהמשקולת האולימפית הרגילה. הוא משמש בדרך כלל לתרגילים הדורשים פחות טווח תנועה, כגון תלתלים דו ראשיים או הרחבות תלת ראשי. מוטות קצרות מגיעות במגוון משקלים, הנעים בין 5 ק"ג ל-25 ק"ג.

סוגי מוטות קצרות

ישנם כמה סוגים שונים של מוטות קצרים זמינים. הסוג הנפוץ ביותר הוא משקולת בעלת משקל קבוע, שהיא משקולת בודדת עם משקל מוגדר. סוג זה של משקולת זמין בדרך כלל במשקלים הנעים בין 5 ק"ג ל-25 ק"ג. הסוג השני של משקולת קצרה היא משקולת מתכווננת, שהיא משקולת שניתן להתאים למשקלים שונים. סוג זה של משקולת זמין בדרך כלל במשקלים הנעים בין 5 ק"ג ל-25 ק"ג והוא אידיאלי למי שרוצה להגדיל את משקל המשקולת שלו ככל שהם מתחזקים.

כמה שוקל משקולת קצרה?

משקלה של משקולת קצרה תלוי בסוג המשקולת ובמשקל הצלחות. עבור משקולת בעלת משקל קבוע, משקל המשקולת זהה למשקל הצלחות. לדוגמה, משקולת במשקל קבוע של 10 ק"ג תשקול 10 ק"ג. עבור משקולת מתכווננת, משקל המשקולת הוא משקל המשקולת בתוספת משקל הצלחות. לדוגמה, משקולת מתכווננת של 10 ק"ג עם צלחות של 10 ק"ג תשקול 20 ק"ג.

משקולת קצרה במשקל 5 ק"ג

משקולת קצרה של 5 ק"ג תשקול 5 ק"ג למשקל קבוע ו-15 ק"ג למשקולת מתכווננת עם 10 ק"ג של צלחות.

משקולת קצרה במשקל 10 ק"ג

משקולת קצרה במשקל 10 ק"ג תשקול 10 ק"ג למשקל קבוע ו-20 ק"ג למשקולת מתכווננת עם צלחות של 10 ק"ג.

משקולת קצרה במשקל 15 ק"ג

משקולת קצרה במשקל 15 ק"ג תשקול 15 ק"ג למשקל קבוע ו-25 ק"ג למשקולת מתכווננת עם צלחות של 10 ק"ג.

משקולת קצרה במשקל 20 ק"ג

משקולת קצרה במשקל 20 ק"ג תשקול 20 ק"ג למשקל קבוע ו-30 ק"ג למשקולת מתכווננת עם צלחות של 10 ק"ג.

משקולת קצרה במשקל 25 ק"ג

משקולת קצרה במשקל 25 ק"ג תשקול 25 ק"ג למשקל קבוע ו-35 ק"ג למשקולת מתכווננת עם צלחות של 10 ק"ג. לסיכום, משקלה של משקולת קצרה תלוי בסוג המשקולת ובמשקל הצלחות. עבור משקולת בעלת משקל קבוע, משקל המשקולת זהה למשקל הצלחות. עבור משקולת מתכווננת, משקל המשקולת הוא משקל המשקולת בתוספת משקל הצלחות. לדוגמה, משקולת מתכווננת של 10 ק"ג עם צלחות של 10 ק"ג תשקול 20 ק"ג. למידע נוסף על משקולות קצרות, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן