דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל ה-Squat Bar?

כמה שוקל ה-Squat Bar?

כמה שוקל ה-Squat Bar?

מה זה סקוואט בר?

סקוואט בר הוא סוג של משקולת שתוכננה במיוחד לביצוע תרגיל הסקוואט. הוא עשוי בדרך כלל מפלדה ויש לו אורך קצר יותר וקוטר רחב יותר מאשר משקולת רגילה. הקוטר הרחב יותר מאפשר אחיזה טובה יותר ויציבות רבה יותר בעת ביצוע תנועת הסקוואט.

כמה שוקל בר סקוואט?

ה-Olympic Squat Bar הסטנדרטי שוקל 20 קילוגרם (44.1 פאונד). זהו משקל המשקולת ללא תוספת משקל. משקל המשקולת יכול להשתנות בהתאם ליצרן, אבל הבר האולימפי הסטנדרטי הוא בדרך כלל 20 קילוגרם.

כיצד לבחור את המשקל המתאים לאימון שלך

משקל המשקולת צריך להיות מבוסס על הכוח ורמת הכושר שלך. למתחילים כדאי להתחיל עם משקל קל יותר, כגון 10 קילוגרם (22 פאונד). ככל שאתה מתחזק, אתה יכול להגדיל את משקל המשקולת.

בטיחות קודמת לכול

בבחירת משקל המשקולת, חשוב לזכור להשתמש בצורה וטכניקה נכונה. הקפד להשתמש בספוטר בעת הרמת משקלים כבדים יותר. חשוב גם להשתמש בטכניקת ההרמה הנכונה כדי למנוע פציעה.

צורה נכונה

בעת ביצוע תרגיל הסקוואט, הקפידו לשמור על גב ישר ועל החזה למעלה. הקפד להרחיק את כפות הרגליים ברוחב הכתפיים ואת אצבעות הרגליים שלך מצביעות מעט החוצה. שמור את הראש למעלה ואת העיניים קדימה. הקפד לשמור על המשקל שלך בעקבים ולשמור את הברכיים מעל בהונות.

סיכום

ה-Olympic Squat Bar הסטנדרטי שוקל 20 קילוגרם (44.1 פאונד). חשוב לבחור את המשקל המתאים לאימון ולהשתמש בצורה וטכניקה נכונה בעת ביצוע תנועת הסקוואט. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן