דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אפשר להשאיר בשר מופשר במקרר?

כמה זמן אפשר להשאיר בשר מופשר במקרר?

2023-05-16 07:57:00+02:00

מהו בשר מופשר?

בשר מופשר הוא בשר שהוצא מהמקפיא ונתן לו להפשיר בטמפרטורת החדר או במקרר. תהליך זה מאפשר לבשר להיות רך וגמיש יותר, מה שמקל על הבישול. זה גם מאפשר לבשר לספוג יותר מהטעמים והתבלינים שבהם אתה משתמש בעת הבישול.

כמה זמן אפשר להשאיר בשר מופשר במקרר?

משך הזמן שניתן להשאיר בשר מופשר במקרר תלוי בסוג הבשר עמו מתעסקים. בדרך כלל, ניתן להשאיר בשר מופשר במקרר עד ארבעה ימים לפני שיהיה צורך לבשל אותו או להקפיא אותו שוב. זה נכון גם לגבי בשר נא וגם מבושל. לגבי בשר נא, כגון בשר בקר, חזיר או עוף, עליך לבשל אותו תוך ארבעה ימים מהפשרה. אם אתה מתכנן להקפיא את הבשר שוב, עליך לעשות זאת תוך יומיים מהפשרה. עבור בשר מבושל, כגון שאריות או ארוחות מבושלות מראש, עליך לאכול אותו תוך ארבעה ימים מההפשרה. אם אתם מתכננים להקפיא את הבשר שוב, כדאי לעשות זאת תוך יומיים מהפשרה.

טיפים לאחסון בשר מופשר

בעת אחסון בשר מופשר, חשוב לעקוב אחר כמה עצות פשוטות כדי להבטיח שהוא יישאר בטוח לאכילה. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

שמור את זה קר

בשר מופשר צריך להישמר בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס או מתחת. זה אומר שכדאי לאחסן אותו במקרר או בצידנית עם שקיות קרח.

שמור אותו מכוסה

כשמאחסנים בשר מופשר חשוב לשמור אותו מכוסה. זה יעזור למנוע ממנו להתייבש וגם יעזור למנוע ממנו לספוג ריחות ממזונות אחרים במקרר.

תווית את זה

כשמאחסנים בשר מופשר, חשוב לסמן אותו בתאריך שבו הוא הופשר. זה יעזור לך לעקוב אחרי כמה זמן הוא היה במקרר ויעזור לך לוודא שהוא מבושל או קפוא שוב במסגרת הזמן המומלץ.

השתמש בו במהירות

כשמאחסנים בשר מופשר חשוב להשתמש בו כמה שיותר מהר. זה יעזור להבטיח שהוא יישאר בטוח לאכילה וגם יעזור למנוע ממנו להתקלקל.

סיכום

ניתן לשמור בשר מופשר במקרר עד ארבעה ימים לפני שיש צורך לבשל אותו או להקפיא אותו שוב. חשוב לשמור אותו קר, מכוסה ומסומן, ולהשתמש בו כמה שיותר מהר. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שהבשר המופשר שלך יישאר בטוח לאכילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן