דף הבית » כמה זמן » כמה זמן עוף מופשר יכול להישאר במקרר?

כמה זמן עוף מופשר יכול להישאר במקרר?

2023-05-15 09:29:00+02:00

מה זה עוף מופשר?

עוף מופשר הוא עוף שהוצא מהמקפיא ונתן לו להפשיר. תהליך זה יכול לקחת מספר שעות, תלוי בגודל העוף ובטמפרטורת החדר. לאחר שהעוף מופשר, אפשר לבשל אותו או לשמור אותו במקרר כמה ימים לפני שהוא מתקלקל.

כמה זמן עוף מופשר יכול להישאר במקרר?

עוף מופשר יכול להישאר במקרר עד ארבעה ימים לפני שהוא מתקלקל. חשוב לציין שיש לבשל את העוף במסגרת זמן זו. אם העוף לא מבושל תוך ארבעה ימים, יש לזרוק אותו.

טיפים לאחסון עוף מופשר

כשמאחסנים עוף מופשר במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון. זה יעזור למנוע מהעוף להתייבש ולהתקלקל. כמו כן, חשוב להקפיד שהעוף יאוחסן בחלק הקר ביותר של המקרר, כמו המדף התחתון.

איך לדעת אם עוף שהופשר התקלקל

כשהעוף המופשר התקלקל, יהיה לו ריח חמוץ ומרקם רירי. חשוב להשליך כל עוף שיש לו סימני קלקול אלו. חשוב גם לציין שאם העוף נשמר במקרר יותר מארבעה ימים, יש לזרוק אותו גם אם אין בו סימני קלקול.

כיצד להפשיר בבטחה עוף

בהפשרת עוף חשוב לעשות זאת בצורה בטוחה. הדרך הבטוחה להפשיר עוף היא להכניס אותו ללילה במקרר. זה יאפשר לעוף להפשיר לאט ואחיד. כמו כן, חשוב להקפיד שהעוף מונח בכלי אטום או עטוף היטב בניילון נצמד כדי למנוע גידול של חיידקים. בהפשרת עוף חשוב לוודא שהוא מבושל תוך ארבעה ימים מהפשרה. אם העוף לא מבושל בתוך טווח זמן זה, יש לזרוק אותו. כמו כן, חשוב להקפיד שהעוף מאוחסן בחלק הקר ביותר של המקרר ושהוא נשמר בכלי אטום או עטוף היטב בניילון. לבסוף, חשוב להשליך כל עוף שיש לו ריח חמוץ או מרקם רירי, שכן זה סימן שהעוף התקלקל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן