דף הבית » האם חייב » חובה ללבוש מסכה – יתרונות, טיפים והנחיות

חובה ללבוש מסכה – יתרונות, טיפים והנחיות

חובה ללבוש מסכה - יתרונות, טיפים והנחיות

מהם היתרונות של חבישת מסכה?

חבישת מסכה היא אחת הדרכים היעילות ביותר לצמצם את התפשטות COVID-19. מסכות הן מחסום שיכול לעזור למנוע את התפשטות הנגיף על ידי חסימת טיפות לחדור לאוויר כאשר מישהו משתעל, מתעטש או מדבר. זה עוזר להגן על האנשים סביבך, כולל אלה בסיכון גבוה יותר למחלות קשות מ-COVID-19. מסכות מועילות גם לאנשים שאולי יש להם את הנגיף אך אין להם תסמינים. מחקרים הראו שאנשים עם COVID-19 יכולים להפיץ את הנגיף גם אם אין להם תסמינים כלשהם. חבישת מסכה יכולה לסייע במניעת התפשטות הנגיף מאנשים שלא יודעים שיש להם אותו.

טיפים לחבישת מסכה

כאשר לובשים מסכה, חשוב לוודא שהיא מתאימה כראוי. מסכה צריכה להתאים היטב על הפנים שלך ולכסות את האף והפה. זה גם צריך להיות מאובטח עם עניבות או לולאות אוזניים. חשוב גם לוודא שהמסכה שלך עשויה מחומר נושם. מסכות בד צריכות להיות עשויות משתי שכבות או יותר של בד ארוג בחוזקה, כגון כותנה. מסכות חד פעמיות צריכות להיות עשויות מחומר לא ארוג. כאשר לובשים מסכה, חשוב להימנע מנגיעה בחלק הקדמי של המסכה. אם אתה נוגע בחלק הקדמי של המסכה, הקפד לשטוף את הידיים במים וסבון או להשתמש בחומר חיטוי ידיים.

הנחיות לחבישת מסכה

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ לחבוש מסכה במסגרות ציבוריות בהן קשה לשמור על אמצעי ריחוק חברתי, כגון חנויות מכולת ובתי מרקחת. כמו כן, מומלץ לחבוש מסכה כאשר אנשים אינם גרים בביתך, גם אם קיימים אמצעי ריחוק חברתי. חשוב לזכור כי מסכות אינן תחליף להתרחקות חברתית. יש ללבוש מסכות בשילוב עם אמצעי מניעה אחרים, כגון שטיפת ידיים תכופה והימנעות ממגע קרוב עם אנשים חולים.

מתי לא ללבוש מסכה

אין ללבוש מסכות על ידי ילדים מתחת לגיל שנתיים, כל מי שמתקשה לנשום, או כל מי שנמצא מחוסר הכרה, חוסר יכולת או שאינו מסוגל בכל דרך אחרת להסיר את המסכה ללא סיוע.

איך לטפל במסכה שלך

יש לשטוף מסכות בד לאחר כל שימוש. יש לזרוק מסכות חד פעמיות לאחר כל שימוש. חשוב לשטוף ידיים במים וסבון או להשתמש בחומר חיטוי ידיים לפני ואחרי הנגיעה במסכה.

צפה בסרטון זה כדי ללמוד עוד:

חובה ללבוש מסכה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן