דף הבית » האם חייב » האם הורה מחוסן חייב להיות בבידוד?

האם הורה מחוסן חייב להיות בבידוד?

האם הורה מחוסן חייב להיות בבידוד?

מה אומר ה-CDC על בידוד עבור הורים מחוסנים?

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) פרסם הנחיות עבור אנשים מחוסנים, כולל הורים. על פי ה-CDC, אנשים מחוסנים עדיין צריכים לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על עצמם ועל אחרים, כולל הימנעות ממפגשים גדולים, חבישת מסכות והתרחקות חברתית. עם זאת, ה-CDC לא ממליץ לבודד אנשים מחוסנים. אנשים מחוסנים עדיין צריכים לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על עצמם ועל אחרים, כולל הימנעות ממפגשים גדולים, חבישת מסכות והתרחקות חברתית.

נושאים קשורים:

 

מדוע לא מומלץ בידוד להורים מחוסנים?

ה-CDC אינו ממליץ על בידוד לאנשים מחוסנים מכיוון שעדיין קיים סיכון לזיהום. חיסונים יעילים במניעת מחלות קשות, אך אינם מבטיחים הגנה מלאה מפני הנגיף. בנוסף, עדיין קיים סיכון להעברה מאדם מחוסן לאדם לא מחוסן. אנשים מחוסנים עדיין צריכים לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על עצמם ועל אחרים, כולל הימנעות ממפגשים גדולים, חבישת מסכות והתרחקות חברתית.

מהן ההנחיות להורים מחוסנים?

ה-CDC ממליץ להורים מחוסנים להמשיך לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על עצמם ועל אחרים, כולל הימנעות ממפגשים גדולים, חבישת מסכות והתרחקות חברתית. בנוסף, ה-CDC ממליץ להורים מחוסנים להימנע ממגע קרוב עם אנשים שנמצאים בסיכון מוגבר לתחלואה חמורה מ-COVID-19, כגון אלה מעל גיל 65 או אלה עם מצבים רפואיים בסיסיים.

מה צריכים הורים מחוסנים לעשות אם הם נחשפים ל-COVID-19?

אם הורה מחוסן נחשף למישהו עם COVID-19, ה-CDC ממליץ להם ליצור קשר עם ספק שירותי הבריאות שלו ולפעול לפי ההנחיות שלו. ספק שירותי הבריאות עשוי להמליץ על בדיקות ו/או הסגר.

מה צריכים הורים מחוסנים לעשות אם הם מפתחים תסמינים?

אם הורה מחוסן מפתח תסמינים של נגיף הקורונה (COVID-19), עליו לפנות לספק שירותי הבריאות שלו ולפעול לפי ההנחיות שלו. ספק שירותי הבריאות עשוי להמליץ על בדיקות ו/או הסגר.

סיכום

הורים מחוסנים עדיין צריכים לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על עצמם ועל אחרים, כולל הימנעות ממפגשים גדולים, חבישת מסכות והתרחקות חברתית. בנוסף, הורים מחוסנים צריכים ליצור קשר עם ספק שירותי הבריאות שלהם אם הם נחשפים למישהו עם COVID-19 או אם הם מפתחים תסמינים. חשוב לעקוב אחר ההנחיות שנקבעו על ידי ה-CDC כדי לסייע במניעת התפשטות COVID-19.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן