דף הבית » האם חייב » האם אתה חייב ללבוש מסכה?

האם אתה חייב ללבוש מסכה?

האם אתה חייב ללבוש מסכה?

מהי מסכה?

מסכה היא פיסת בד, נייר או חומר אחר המכסה את האף והפה. בדרך כלל לובשים אותו כדי להגן על הלובש אותו מפני שאיפת חלקיקים הנישאים באוויר, כגון אבק, אבקה ומזהמים אחרים. ניתן להשתמש במסכות גם כדי למנוע התפשטות של חיידקים, כמו שפעת או מחלות זיהומיות אחרות.

נושאים קשורים:

 

למה ללבוש מסכה?

מסכות חשובות למניעת התפשטות נגיף הקורונה החדש (COVID-19). חבישת מסכה עוזרת להגן עליך מפני נשימה של טיפות שיכולות להכיל את הנגיף. זה גם עוזר להגן על אחרים במקרה שאתה נגוע אך אין לך תסמינים כלשהם. מסכות חשובות גם לאנשי מקצוע רפואיים, מכיוון שהן יכולות לעזור להגן עליהם מפני מגע עם חולים נגועים.

מתי כדאי ללבוש מסכה?

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ ללבוש כיסוי פנים מבד במסגרות ציבוריות בהן קשה לשמור על אמצעי ריחוק חברתי אחרים, כגון חנויות מכולת, בתי מרקחת ומקומות אחרים שבהם אתה עלול לבוא במגע עם אנשים אחרים. חשוב גם לחבוש מסכה כשאתה נמצא בקרבת אנשים שאינם במשק הבית הקרוב שלך.

איך ללבוש מסכה כמו שצריך

כאשר לובשים מסכה, חשוב לוודא שהיא מתאימה היטב אל הפנים ומכסה את האף והפה. זה לא צריך להיות רופף או שיש לו רווחים סביב הצדדים. כמו כן, חשוב לשטוף ידיים לפני לבוש והורדה של המסכה, ולהימנע מלגעת במסכה בזמן החביה. בנוסף, עליך להימנע מללבוש את אותה מסכה לפרקי זמן ארוכים, מכיוון שהיא עלולה להזדהם בחיידקים.

דרכים אחרות להגן על עצמך

בנוסף לחבישת מסכה, ישנם צעדים חשובים נוספים שתוכל לנקוט כדי להגן על עצמך ואחרים מפני התפשטות COVID-19. אלה כוללים שטיפת ידיים לעתים קרובות, הימנעות ממגע קרוב עם אנשים חולים, והישארות בבית כאשר אתה חש ברע. חשוב גם לתרגל ריחוק חברתי, כלומר לשמור על מרחק של לפחות שישה מטרים מאנשים אחרים.

סיכום

חבישת מסכה היא צעד חשוב במניעת התפשטות COVID-19. חשוב לוודא שהמסכה שלך מתאימה ומכסה את האף והפה שלך. בנוסף, חשוב לתרגל אמצעי מניעה אחרים, כגון שטיפת ידיים לעתים קרובות והתרחקות חברתית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן