דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת בורמה?

היכן ממוקמת בורמה?

היכן ממוקמת בורמה?

היכן ממוקמת בורמה?

בורמה, הידועה רשמית בשם הרפובליקה של איחוד מיאנמר, היא מדינה הממוקמת בדרום מזרח אסיה. היא גובלת בבנגלדש, הודו, סין, לאוס ותאילנד. הוא ממוקם במפרץ בנגל ובים אנדמן.

באיזה טרץ נמצאת בורמה?

בורמה ממוקמת באזורים הטרופיים, שהוא אזור כדור הארץ הממוקם בין טרופי הסרטן לאזור הגדי. אזור זה ידוע באקלים החם והלח שלו, ובורמה אינה יוצאת דופן. הטמפרטורה הממוצעת בבורמה היא סביב 25-30 מעלות צלזיוס.

מהם המאפיינים הגיאוגרפיים של בורמה?

בורמה היא ביתם של מגוון מאפיינים גיאוגרפיים, כולל הרים, נהרות ואגמים. הנקודה הגבוהה ביותר בבורמה היא Hkakabo Razi, הניצבת בגובה 5,881 מטר מעל פני הים. הנהר הארוך ביותר בבורמה הוא נהר איירוואדי, שאורכו 2,170 קילומטרים. האגם הגדול ביותר בבורמה הוא אגם אינלה, המשתרע על פני שטח של 116 קמ"ר.

מהן הערים הגדולות בבורמה?

בירת בורמה היא Naypyidaw, שהיא העיר השישית בגודלה במדינה. ערים מרכזיות אחרות בבורמה כוללות את יאנגון, מנדליי, באגו, מאוולמיין וטונגי.

מהי אוכלוסיית בורמה?

על פי מפקד האוכלוסין של 2019, אוכלוסיית בורמה היא 54.4 מיליון. רוב האוכלוסייה היא בורמזית, אך ישנן גם אוכלוסיות משמעותיות של קבוצות אתניות שאן, קארן, ראקין וצ'ין.

איך האקלים בבורמה?

האקלים בבורמה הוא מונסון טרופי, עם קיץ חם ולח וחורף מתון. הטמפרטורה הממוצעת בבורמה היא סביב 25-30 מעלות צלזיוס. העונה הגשומה בבורמה נמשכת ממאי עד אוקטובר, כאשר המשקעים הכבדים ביותר מתרחשים ביולי ואוגוסט.

איך הכלכלה של בורמה?

כלכלת בורמה תלויה במידה רבה בחקלאות, המהווה כ-33% מהתמ"ג של המדינה. תעשיות מרכזיות אחרות בבורמה כוללות ייצור, כרייה ותיירות. המטבע של בורמה הוא הקיאט הבורמזי.

מהן האטרקציות התיירותיות העיקריות בבורמה?

  • פגודת שוודאגון
  • באגאן
  • אגם אינלה
  • מנדליי
  • פגודת קיאייקטיו

למידע נוסף על בורמה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן