דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת אימפריית השמש?

היכן ממוקמת אימפריית השמש?

היכן ממוקמת אימפריית השמש?

מהי אימפריית השמש?

אימפריית השמש (ב אנגלית : The Empire of the Sun ) הוא סרט מלחמת התבגרות אפי אמריקאי משנת 1984 המבוסס על הרומן החצי אוטוביוגרפי של JG Ballard באותו השם. הוא בוים על ידי סטיבן ספילברג ומככבים בו כריסטיאן בייל, ג'ון מלקוביץ', מירנדה ריצ'רדסון ונייג'ל הייברס.

היכן ממוקמת אימפריית השמש?

אימפריית השמש שוכנת בשנחאי, סין במהלך מלחמת העולם השנייה. הסרט עוקב אחר נער אנגלי צעיר, ג'ים גרהאם (כריסטיאן בייל), שנפרד מהוריו ובעקבות כך מוצא את עצמו חי במחנה מעצר יפני. הסרט עוקב אחר מסעו של ג'ים כשהוא מנסה לשרוד במחנה ובסופו של דבר לברוח למקום מבטחים.

שנחאי במהלך מלחמת העולם השנייה

בתקופת אימפריית השמש, שנגחאי הייתה עיר נמל שוקקת ומרכז בינלאומי מרכזי של מסחר וכספים. זה היה גם ביתם של קהילה זרה גדולה, כולל מספר רב של גולים בריטים. העיר נכבשה על ידי יפן ב-1937 ונשארה בשליטה יפנית עד 1945.

מחנות כליאה יפניים

במהלך הכיבוש היפני של שנגחאי, הקימו השלטונות היפניים מספר מחנות מעצר בעיר. מחנות אלו שימשו למעצר ולכליאה של אזרחים זרים, כולל אזרחים בריטים, שנחשבו כאיום על הכיבוש היפני. המחנות נודעו לשמצה בתנאים הקשים שלהם והתעללות לאסירים.

המסע של ג'ים במחנה הכליאה

באימפריית השמש, ג'ים גרהם מופרד מהוריו ונשלח למחנה מעצר יפני בשנחאי. הוא נאלץ לגור במחנה, שם הוא מתמודד עם מספר קשיים ומאבקים לשרוד. למרות התנאים הקשים, ג'ים מוצא בסופו של דבר דרך לברוח מהמחנה ולחזור הביתה.

מורשת אימפריית השמש

אימפריית השמש הוא סרט עטור שבחים שזכה לשבחים על תיאורו המדויק של הכיבוש היפני של שנגחאי במהלך מלחמת העולם השנייה. הסרט זכה לשבחים על סיפורו העוצמתי ועל יכולתו ללכוד את המאבקים של מי שחיו את הכיבוש.

למידע נוסף על אימפריית השמש

למידע נוסף על אימפריית השמש והכיבוש היפני של שנגחאי במהלך מלחמת העולם השנייה, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן