דף הבית » איך קוראים » איך קוראים למסי ומה שלום משה זקן?

איך קוראים למסי ומה שלום משה זקן?

איך קוראים למסי ומה שלום משה זקן?

מה שמו של מסי?

ליונל אנדרס מסי קוצ'יטיני, הידוע בכינויו ליונל מסי, הוא שחקן כדורגל מקצועני ארגנטינאי שמשחק בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה. הוא נחשב לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים וזכה במספר רב של פרסים ושבחים, כולל שישה פרסי כדור הזהב.

חיים מוקדמים

מסי נולד ברוסאריו, ארגנטינה ב-24 ביוני 1987. הוא החל לשחק כדורגל בגיל צעיר והצטרף לקבוצת הנוער של ניואלס אולד בויס כשהיה רק בן שש. עד מהרה עבר לאקדמיית הנוער של ברצלונה, לה מאסיה, שם שיפר את כישוריו ובסופו של דבר ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ב-2004.

קריירה

מאז, מסי המשיך והפך לאחד משחקני הכדורגל המצליחים בהיסטוריה. הוא זכה במספר גביעים עם ברצלונה, כולל ארבע תארים בליגת האלופות, עשרה תארים בלה ליגה ושישה תארים בגביע המלך. הוא גם זכה במספר פרסים אישיים, כולל שישה פרסי כדור הזהב, שישה פרסי נעל הזהב האירופית ושישה פרסי שחקן השנה של פיפ"א העולמית.

מה שלום משה זקן?

משה זקן הוא שחקן ובמאי ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "ביקור הלהקה" (2007) ו"פוקסטרוט" (2017). הוא גם הופיע במספר סדרות טלוויזיה, ביניהן "הבועה" ו"שטיסל".

חיים מוקדמים

זקן נולד בירושלים, ישראל בשנת 1954. הוא החל את קריירת המשחק שלו בשנות ה-70, והופיע בהפקות בימתיות רבות. את הופעת הבכורה שלו בסרט הוא עשה ב-1981 בסרט "ביקור הלהקה".

קריירה

מאז, זקן הופיעה במספר רב של סרטים וסדרות טלוויזיה. הוא זכה בפרסים רבים, ביניהם פרס האקדמיה הישראלית לקולנוע לשחקן הטוב ביותר בתפקיד ראשי על משחקו ב"פוקסטרוט" (2017). הוא גם ביים כמה סרטים, ביניהם "ביקור הלהקה" (2007) ו"פוקסטרוט" (2017).

סיכום

ליונל מסי הוא אחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים ומשה זקן הוא שחקן ובמאי ישראלי עטור שבחים. שניהם זכו להצלחה רבה בתחומם וזכו בפרסים ובשבחים רבים. למידע נוסף על שני אנשים אלה, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן