דף הבית » איך קוראים » האצטדיון של מנצ'סטר יונייטד: כל מה שאתה צריך לדעת

האצטדיון של מנצ'סטר יונייטד: כל מה שאתה צריך לדעת

האצטדיון של מנצ'סטר יונייטד: כל מה שאתה צריך לדעת

מה שמו של האצטדיון של מנצ'סטר יונייטד?

מנצ'סטר יונייטד הוא אחד ממועדוני הכדורגל המצליחים בעולם. המועדון זכה במספר גביעים, כולל ליגת העל, גביע האנגלי וליגת האלופות של אופ"א. אבל איך קוראים לאצטדיון של מנצ'סטר יונייטד? התשובה היא אולד טראפורד. ממוקם ברובע טראפורד במנצ'סטר רבתי, אנגליה, אולד טראפורד הוא ביתה של מנצ'סטר יונייטד. זה היה ביתו של המועדון מאז 1910, מה שהופך אותו לאחד האצטדיונים העתיקים בעולם.

היסטוריה של אולד טראפורד

אולד טראפורד נבנה במקור בשנת 1909 ונפתח בשנת 1910. זה היה ידוע במקור בשם ניוטון הית', על שם שמו המקורי של המועדון. האצטדיון שונה לשם אולד טראפורד בשנת 1902, לאחר שהמועדון עבר לאזור. האצטדיון עבר מספר שיפוצים במהלך השנים, בעיקר בשנות ה-30 וה-90. השיפוץ האחרון הושלם בשנת 2006, והאצטדיון מכיל כעת מעל 75,000.

אירועים בולטים באולד טראפורד

אולד טראפורד אירחה מגוון אירועים לאורך השנים, כולל משחקי כדורגל בינלאומיים, משחקי רוגבי וקונצרטים. הוא גם אירח את גמר הגביע האנגלי במספר הזדמנויות, לאחרונה בשנת 2016. האצטדיון אירח גם מספר אירועים בולטים אחרים, כגון גמר ליגת האלופות של אופ"א 2003, המשחקים האולימפיים 2012, ומונדיאל רוגבי 2015.

מעריצים מפורסמים של אולד טראפורד

לאולד טראפורד יש רשימה ארוכה של מעריצים מפורסמים, ביניהם ראש הממשלה לשעבר וינסטון צ'רצ'יל, השחקן סר איאן מקלן והמוזיקאי נואל גלאגר. האצטדיון הוא גם ביתם של מספר תומכים מפורסמים, ביניהם השחקנים דיוויד בקהאם וריאן גיגס, והזמר רובי וויליאמס.

סיכום

האצטדיון הביתי של מנצ'סטר יונייטד הוא אולד טראפורד. ממוקם ברובע טראפורד במנצ'סטר רבתי, אנגליה, אולד טראפורד הוא ביתו של המועדון מאז 1910. האצטדיון עבר מספר שיפוצים במהלך השנים, וכיום יש לו קיבולת של למעלה מ-75,000. אולד טראפורד אירחה מגוון אירועים לאורך השנים, כולל משחקי כדורגל בינלאומיים, משחקי רוגבי וקונצרטים. זה היה גם ביתם של מספר מעריצים מפורסמים, כולל ראש הממשלה לשעבר וינסטון צ'רצ'יל, השחקן סר איאן מקלן והמוזיקאי נואל גלאגר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן