דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של מסי?

מה שמה של אשתו של מסי?

מה שמה של אשתו של מסי?

מי היא אשתו של ליונל מסי?

ליונל מסי הוא אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בעולם. הוא זכה בפרסים רבים, כולל כדור הזהב, והוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. אבל מי האישה מאחורי הגבר? בואו נסתכל על אשתו של ליונל מסי ושמה.

אנטונלה רוקוזו

אשתו של ליונל מסי היא אנטונלה רוקוזו. היא דוגמנית ואשת עסקים ארגנטינאית שמקורה ברוסאריו, ארגנטינה. הזוג נפגש לראשונה כששניהם היו בני חמש, כיוון שלמדו באותו בית ספר והיו באותה קבוצת חברים. הם התחילו לצאת ב-2008 והתחתנו ב-2017.

חיי משפחה

לאנטונלה ולליונל יש שלושה ילדים משותפים. בנם הראשון, טיאגו, נולד ב-2012. אז נולדה להם בת, מטאו, ב-2015, ובן שני, צ'ירו, ב-2018. המשפחה מתגוררת כיום בברצלונה, ספרד, שם ליונל משחק בקבוצת FC ברצלונה.

מיזמים עסקיים

בנוסף להיותה דוגמנית, אנטונלה היא גם אשת עסקים. יש לה קו בגדים משלה, שנקרא "Roccuzzo Collection", שנמכר בחנויות ברחבי ארגנטינה. יש לה גם קו יופי משלה, שנקרא "אנטונלה ביוטי".

סיכום

אשתו של ליונל מסי היא אנטונלה רוקוזו. היא דוגמנית ואשת עסקים ארגנטינאית שמקורה ברוסאריו, ארגנטינה. בני הזוג הכירו לראשונה כששניהם היו בני חמש, והם נשואים מאז 2017. יש להם שלושה ילדים משותפים והם מתגוררים כיום בברצלונה, ספרד. לאנטונלה יש גם קווי לבוש ויופי משלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן