דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לילדים של בר רפאלי?

איך קוראים לילדים של בר רפאלי?

איך קוראים לילדים של בר רפאלי?

מי זאת בר רפאלי?

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה ושחקנית ישראלית. היא אחת הדוגמניות המצליחות בעולם, לאחר שהוצגה בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, והייתה הפנים של מותגים כמו גרנייה, אסקדה וסמסונג. היא גם הופיעה בסרטים כמו Session ו- Kidon. רפאלי הייתה נשואה פעמיים, תחילה לאריק וינשטיין ולאחר מכן לעדי עזרא. יש לה שלושה ילדים עם עזרא, ובמאמר זה נדון בשמם.

איך קוראים לילדים של בר רפאלי?

לבר רפאלי ועדי עזרא יש שלושה ילדים משותפים: בת בשם ליב, בן בשם אילעי ובת בשם אלה. ליב נולדה ב-2016, איליי ב-2018 ואלה ב-2020. רפאלי סיפרה על כמה היא אוהבת להיות אמא, ואיך היא אוהבת לבלות עם הילדים שלה. היא גם אמרה שהיא מאוד גאה בהם ושהיא אוהבת לראות אותם גדלים.

ליב רפאלי

ליב רפאלי היא הבכורה מבין ילדיה של בר רפאלי. היא נולדה ב-2016 והיא בתם היחידה של רפאלי ועזרא. ליב הוא ילד מאוד פעיל, ואוהב לשחק ולחקור. היא אוהבת לבלות בחוץ ולשחק עם אחיה. ליב גם מאוד יצירתית, ואוהבת לצייר ולצייר.

איליי רפאלי

אלי רפאלי הוא הילד האמצעי של בר רפאלי ועדי עזרא. הוא נולד ב-2018 והוא הבן היחיד של בני הזוג. איליי הוא ילד מאוד פעיל ואנרגטי. הוא אוהב לשחק ספורט ומאוד תחרותי. גם איליי מאוד יצירתי ואוהב לצייר ולצייר.

אלה רפאלי

אלה רפאלי היא הצעירה מבין ילדיה של בר רפאלי. היא נולדה בשנת 2020 והיא בתם הצעירה של רפאלי ועזרא. אל היא ילדה מאוד מתוקה ואוהבת. היא אוהבת להתכרבל ולהיות ליד משפחתה. אלה גם מאוד יצירתית ואוהבת לצייר ולצייר.

סיכום

בר רפאלי היא אם גאה לשלושה ילדים: ליב, אלאי ואלה. ליב היא הבכורה, איליי הוא הילד האמצעי, ואלה היא הצעירה ביותר. שלושת הילדים מאוד פעילים ויצירתיים, ורפאלי אוהבת לבלות איתם. למידע נוסף על בר רפאלי וילדיה, תוכלו לצפות בסרטוני היוטיוב שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן