דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של מיכל סלע?

איך קוראים לבתה של מיכל סלע?

איך קוראים לבתה של מיכל סלע?

מי זאת מיכל סלע?

מיכל סלע היא שחקנית, זמרת ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה בסרטים כמו "החוב" ו"הבועה". סלע היא גם זמרת מצליחה, שהוציאה כמה אלבומים וסינגלים.

מי הבת של מיכל סלע?

לבתה של מיכל סלע קוראים נועה סלע. היא נולדה ב-2008 והיא בת יחידה למיכל ולבעלה אורן סלע. נועה היא זמרת ורקדנית מוכשרת והופיעה במספר קליפים של אמה. היא גם קוראת נלהבת ואוהבת לטייל.

החינוך של נועה

נועה לומדת כיום בבית ספר יסודי בישראל. היא תלמידה מבריקה וסקרנית שאוהבת ללמוד. היא גם חברה פעילה במועדון הדרמה של בית הספר שלה ומעורבת במספר פעילויות חוץ בית ספריות.

תחומי העניין של נועה

נועה אוהבת לקרוא, לרקוד ולטייל. היא גם חובבת חיות נלהבת ויש לה כלב מחמד בשם קוקו. נועה אוהבת לחקור מקומות חדשים ותמיד להוטה לנסות דברים חדשים. היא גם מעריצה גדולה של מוזיקה ונהנית להשתתף בקונצרטים עם אמה.

מערכת היחסים של נועה עם אמה

לנועה ואמה יש קשר מאוד קרוב. מיכל מאוד תומכת בתחומי העניין של בתה ומעודדת אותה לעסוק בתשוקותיה. היא גם מאוד מעורבת בחינוך של נועה ותמיד שם לעזור לה בלימודים. מיכל ונועה מרבים לטייל יחד ולחלוק הרבה רגעים מיוחדים.

סיכום

נועה סלע היא בתה של השחקנית, הזמרת ומנחת הטלוויזיה הישראלית מיכל סלע. היא תלמידה מבריקה וסקרנית שאוהבת לקרוא, לרקוד ולטייל. לנועה ואמה יש קשר מאוד קרוב ומיכל תומכת מאוד בתחומי העניין של בתה. נועה היא חובבת חיות מושבעת ואוהבת לחקור מקומות חדשים. למידע נוסף על מיכל סלע ומשפחתה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן